lørdag 29. november 2008

Black Friday

Jepp!

Da var Black Friday så og si over, og dette har vært en utrolig lang dag, som ikke ble helt som planlagt. Stod opp klokken 8, tok en dusj og var klar for å dra på shopping. Ikke før 9.30 var vi ut døren, og jeg trodde det ble bare jeg og Laila som skulle ut. Jeff dro nemlig til Donny i går. Men vi skulle visst hente han. Det tok såpass lang tid at vi var ikke tilbake på Interstaten før 10.30. Vi stakk en tur innom McDonald's for å få i oss noe rask frokost mens vi kjørte.

Kom frem til Town Centar at Cobb klokken 11, og det var stappfullt! Sjekk bildet under, og du skjønner hva jeg mener. Jeg gikk litt for meg selv der inne for å prøve å finne noe, men som vanlig så sliter jeg med å kjøpe gaver. Laila og Jeff fant heller ikke noe, så vi dro etter litt over en times tid. Da beveget vi oss mot Achworth, hvor Don jobber. Spiste lunsj på Chick-Fil-A, før vi dro innom Best Buy og GameStop. Vi dro for å plukke opp Don, for å så kjøre til IKEA direkte, men endte opp med å kjøre hjem først, for å sette igjen den ene bilen.

Jeg, Don og Laila dro dermed tilbake ut på I-75 og kjørte til Atlanta, til IKEA. Vi gikk litt rundt, Laila handlet litt småtteri, før jeg hamstret godteri i butikken utenfor. Endte opp med å kjøpe en stor pose Daim, to sjokoladeplater, to poser med Biler, og to pakker med Ballerinakjeks. Etterpå kjørte vi en rundtur inne i Atlantic Station og bare så på juledekorasjonene. De begynte nemlig å regne, så fristet ikke å være ute.

Kjørte til Ulta og TJ Maxx, fordi Laila skulle levere tilbake noe greier. Jeg endte opp med å kjøpe en gave til Magne på Tj Maxx, rett og slett fordi jeg hadde lett etter akkurat dette hele dagen lang. Fant ikke noe til Emma, eller til noen andre, så får dra på shopping i morgen og. Dro innom Arby's og spiste middag, og drakk milkshake, før vi satte kursen hjemover. Vi stoppet vel på Big Lots! før vi dro hjem og. Kjøpte et nytt sett med telefoner til IP telefonen i huset.

Har bare slappet av resten kvelden, og nå sitter jeg å ser på ESPN, basketballkamp mellom Mavericks og Lakers. Lørdag i morgen, og planene er å sove lenge, dra en tur ut for å kjøpe gaver, og ellers bare slappe av.

Prekæs!


1 kommentar:

Unknown sa...

Jeg tror egentlig det er dårlig deal å dra på sånne salg:
http://www.adressa.no/nyheter/utenriks/article1199690.ece