torsdag 27. november 2008

Onsdag 25. november

Yup..

Feriedager er vel ikka akkurat det mest spennende her i verden, så ikke bli skuffet om denne bloggen blir kort. For å veie opp så har jeg lagt ved noen bilder og en video!

Hadde planer om å sove til 12 i dag, for å så ta en dusj og slappe av.. Dagen ble ikke helt sånn. Våknet rundt 10 og fikk ikke sove igjen. Jeg stod opp, satte meg foran PCen og slappet av med musikk og blogglesning i en god stund.

Husker ikke hva klokken da jeg gikk ut på stuen, var rundt halv ett. Da snakket Don om at Mammy skulle ta med meg og Jeff ut for å spise lunsj, så da slapp jeg å mekke meg noe frokost. Hun kom etter 4-5 minutt, og vi bestemte oss for å dra på Burger King. Spiste en BK Double Stacker og fries selvfølgelig. Vi slukte maten og ble kjørt hjem igjen.

Da vi kom hjem så gikk jeg i kjelleren og spilte en kamp på X-Boxen og knuste LSU 63-14 med Fresno State på NCAA. HAH! :D Etterpå så slappet jeg bare av, før Don ville ha hjelp til å sette opp en julegreie ute i hagen. Jævlig harry, men la gå... Trodde han skulle henge opp mer dritt, men han venter til neste uke likevel.

Noen venner av Don & Laila kom på besøk før kirken, så vi dro for å spise middag. Endte opp med å spise pizza på Gondolier. Stappmett kjørte vi til kirken for bible study. Ble sittende å snakke med Kenzie, så tiden gikk egentlig ganske fort.

En rask tur innom Ingles før vi kjørte hjem igjen. Etterpå har jeg bare slappet av. Pratet med diverse folk på Facebook og MSN. I morgen er det altså Thanksgiving Day og planene er å sove til 11, ikke spise frokost, se football, spise mat, spise mat og spise litt mer mat. Vi snakkes!

Meg og det jalla julegreiene.. Se filmen under for å høre musikk.

Yep.. Ca. 50% off på nye spill. Ganske god deal det.

$199 for en X-Box 360 med en kontroller, 1 spill og Guitar hero. Ikke værst.



Ja, trenger vel egentlig ikke kommentere den der?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha, Det er det beste på lenge! Sånn vil jeg også ha!

Anonym sa...

Happy thanks giving my friend.

Kos deg med de fine nissene...

Kuuult.. Skal vel henge ut litt lys på huset og sikkert..
Typisk Amerikansk...

Klemz fra mamsen