tirsdag 4. november 2008

Mandag 3. november

Hei!

Dagen i dag har vært ganske god faktisk... Dog ikke noe spesiell, utenom at nå er valgkampen over, valget er i morgen.

Stod opp klokken 06.30 i dag, som vanlig. Tok en dusj, og spiste frokost. Lurte meg til et par vaffler i dag og jeg ;O Var klar tidlig, og var utrolig overrasket hvor lett det gikk i dag, på en mandag. Ms. Wanda kom til riktig tid, og vi kom faktisk tidlig til skolen, et par minutter tidligere enn vanlig.

Gikk som vanlig til biblioteket, gjorde lekser, før det ble Algebra. Skjedde ikke noe særlig her. Rakk å gjøre ferdig alle leksene mine, i tillegg til matteleksene for i morgen. I andre time så ble vi mobbet av Coach Allen selvfølgelig, siden Georgia Bulldogs tapte i helgen. Han er Alabama fan, og det er utrolig irriterende... :P Han har vært på to av Georgias kamper denne sesongen, vi har tapt begge. Så nå har han lovet Mr. Nelson (rektoren) å ikke dra på flere Georgia kamper, fordi de åpenbart ikke liker å spille foran han.

Resten av dagen skjedde det absolutt ingenting, og det tok ikke lang tid før jeg var hjemme igjen. Rundt klokken 4.15 for å være nøyaktig. Da satte jeg meg ned med TVen og CNN, for å se litt på Situation Room, og ble møtt av nyheten om at Obamas bestemor hadde tapt kampen mot kreften, dagen før valget. Fikk etterhvert middag av Laila, Rice-A-Roni og fisk.. Ikke så værst faktisk.

Etterhvert dro Laila og Don bort, og jeg fant ut at jeg skulle mekke meg litt pop-corn. Det gikk ikke helt bra, kan du si... Det må ha vært noe feil med pakken fordi jeg skrudde på 2,5 minutt, og plutselig begynte det nesten å brenne inni microen. Det førte til enormt masse røyk og lukt som det ikke var bare bare å få bort. Det første Don sa når han kom inn var "Who burned the pop-corn?" :P

Så litt mer på CNN Live, mens jeg pratet med folk på MSN og Facebook. Nå skal jeg straks legge meg, og få meg litt søvn før morgendagen, som kan bli laaang.

Ingen kommentarer: