tirsdag 4. november 2008

En vanlig dag..

Inspirert av Ingrids innlegg om hvordan er vanlig dag ser ut, så gjør jeg det samme. Mest fordi jeg ikke har noe å finne på akkurat nå. Random mandag for min del...

06.30 - Klokken ringer, jeg står opp.
06.30 - 07.00 - Dusjer og ordner meg.
07.00 - 07.10 - Spiser frokost.
07.10 - Tar en siste sjekk for å se om alt er med, og går ut til bussen når den passerer på vei inn.
07.20 - 07.47 - Sitter på bussen og hører på iPod.
07.50 - 08.05 - Sitter på biblioteket og gjør lekser.
08.05 - Det ringer inn, jeg går til Algebra 1 og fortsetter med US History leksene.
08.13 - Morning announcements (Pledge of Allegiance, sportsresultater, div info, bursdager og word for the day)
08.15 - 10.02 - Algebra 1 timen... Ganske unyttig time. Meksikanere som bråker og bråker litt til. En lærer som har null kontroll på klassen, og jeg bruker tiden min på lekser til neste time.
10.02 - Det ringer ut og jeg går til neste trailer, til US History med Coach Allen.
10.10 - 11.38 - Det ringer inn, timen begynner umiddelbart. Vi leverer inn lekser, begynner på notater og etterpå er det enten worksheets, presidentvideo (med notattaking) og/eller begynne på leksene.
11.38 - Det ringer ut, jeg beveger meg til Web Page Design, og plukker opp en Sprite eller Vann på vei til klasserommet.
11.45 - 1.25 - Web Page Design. Er som oftest ferdig med det jeg skal gjøre, så sitter bare å snakker med Brian, Heather og Miranda, mens jeg leser på norske fora, blogger og nyhetssider. Innimellom popper det opp noen spill og.
1.25 - 1.55 - Det ringer ut, og jeg "løper" til lunsjrommet for å kjøpe lunsj før køen starter å danne seg. Går så ut og setter meg, spiser maten og prater med Brian.
1.55 - Det ringer inn, og jeg går til Multimedia Presentations rommet til Ms. Newsome.
2.02 - 3.25 - Timen begynner 7 minutter senere, og vi starter med en Internet Activity. Får et spørsmål som vi skal Google og skrive inn i et skjema vi har for hver uke. Deretter jobber vi med en oppgave.
3.25 - Senior bell ringer. Jeg forlater rommet, og setter meg ute for å vente på bussen. Snakker med Ashley og AnnaLee, og hører på iPod om det blir kjedelig.
3.52 - Bussen kommer, og vi går på...
3.54 - 4.15 - Sitter på bussen, og snakker med Ashley, eller hører på alt tullet fra Austin.
4.15 - Jeg er hjemme, skifter klær og slapper av.
4.45 - 5.30 - Gjør lite, minimalt, ingenting.. MSN etc.
5.30 - Som regel blir det middag nå, om vi ikke drar ut å spiser..
7.00 - Har ikke mer å gjøre, så ser kanskje på leksene, spiller X-Box, snakker med folk, eller bare leser nyheter.
10.30 - Jeg sier god natt til folka, og gjør meg klar for sengen.. Blogger oppsummering av dagen, og legger meg.
11.30 - Jeg er trøtt, og sovner..

Ja, jævlig unødvendig, meeeeen :P

Ingen kommentarer: