mandag 3. november 2008

Søndag 2. november

Hallei!

I natt skrudde vi klokken tilbake, eller rettere sagt, iPhonen og PCen min skrudde den tilbake for meg. Våknet klokken 06.15 og fikk ikke sove igjen. Stod opp klokken 8, og spiste frokost. 2 stk vaffler med maple syrup. Tok etterhvert en dusj, før vi dro ned i kirken.

I Bible study så fikk vi tilbake quizzen vi hadde forrige uke, og jeg fikk 24 poeng :P Ikke at jeg bryr meg om resultatet da. Så "diskuterte" vi valget, før vi gikk inn til morning worship. Kjedelig å langdrygt.

Til lunsj i dag så dro vi til Bar-B-Cutie som ligger i Achworth, hvor Don jobber. Tok oss en 20 min å kjøre dit, 50 min å spise, og 20 min tilbake igjen. Husker ikke når vi var hjemme igjen, men da var det bare å slappe av en stund. Snakket med diverse folk på MSN, Facebook også ringte jeg Mamma.

Rundt klokken seks dro vi tilbake til kirken for evening worship, og det ble faktisk ganske dramatisk. Plutselig sier Bobby at noen må gå ut fordi det er en bil med blålys ute. Mike går ut og finner ut at noen har ringt 911, fordi ei gammel dame hadde kollapset mens hun var inne i "nursery" hva det nå enn er... Vi fortsatte worshipen, og fikk vite at hun ble fraktet til emergencyen på sykehuset.

Rundt klokken 8 så dro vi hjem, men bestemte oss for å spise ute, så vi slapp å lage mat. Endte opp på en truckstopgreie oppe på Cassville, og jeg spiste burger fra Burger King. Smakte godt, men jeg liker ikke fries'en på Burger King, kontra McDonald's. Vi dro hjem, og jeg har sett på Patriots at Colts siden da.

Nå skal jeg straks legge meg, så fort kampen er over. Snakkes!

3 kommentarer:

Anonym sa...

dere spiser litt vel usunn mat?

Anonym sa...

Hvor mye må man ut med for en Obama-poster lik din(eller med Change We Need)?

Har en venninne som skal til L.A de neste 2 ukene, så hun sa hun kunne skaffe.

Martin sa...

Anonym: Ja, mye usunn mat..

Toska92: Et par dollar var det vel..