lørdag 1. november 2008

Happy Halloween!

Sup peeps?

I dag var det altså Halloween, og jeg skal skrive litt mer om det lengre nede.. Våknet tidlig i dag, og var ubeskrivelig trøtt. Sikker på at jeg sovnet tre ganger i dusjen i morges. Tok bussen til skolen, og forventet å se noen folk i kostyme. Så ingen.. Ble litt skuffet, men gikk så på biblioteket å gjorde lekser.

Algebra 1 og US History gikk som normalt, og er vel egentlig ingenting å rapportere derfra. Coach Allen var som vanlig i humør, og vitsene kom i tide og utide.. Prøvde å ta opptak fra timen i dag og, men programmet jeg betalte 11 NOK for i App-Store stoppet recordingen på 2 minutt, så ble litt skuffet dog.. :P

Ingenting å rapportere fra de andre timene heller. Hadde en sub i multimedia, så ble sittende å se på nye bygninger i Dubai på Wikipedia, sammen med Nick. Samt at viste han det Norske Oljefondet. :p

Dro hjem, og der var Don i full sving med å få ting klart til Halloween Partyet senere på kvelden. Etterhvert kom Laila hjem, og jeg og Don dro til Kirken for å hente noen ekstra stoler og bord. Dro innom QT på vei hjem, og Don spanderte en Cola og king-size snickers på meg. Hentet Jeff før vi kjørte hjem.

Tok ikke lang tid før gjestene strømmet på, og ikke lang tid før småtassene kom for å tigge godteri. For å si det sånn, Halloween her er ikke det samme som i Norge, hvor folk ikke bryr seg whatsoever... Og jeg lurer på hvorfor de sier "Trick or Treat".. Hadde holdt med "Treat thanks". :P Vi hadde en svær bolle med godis, og den var stappfull (bokstavelig talt), og når kvelden var over så var den omtrent tom.

Vi gikk bort til et hus i nabolaget her, hvor folka tar av. De har dekorert om hele huset, en hel full graveyard (hva er det på norsk?) og masse kule effekter. Samt gresskar som er carvet perfekt. Se bildene lengre nede. Dro hjem igjen, og vi spilte Fifa. Eller jeg og The Batgif spilte da.. Jeg knuste han i samtlige kamper. Unnskyldingen hans er som vanlig at han ikke skjønner seg på soccer.

Resten av kveldne gikk rimelig fort, og folket dro rundt halv elleve, elleve. Da var det bare å grabbe litt godis og bunkre seg på rommet og prate med peeps på MSN. Snakket og med Garrett på telefonen, og Cass vant kampen mot Woodland! De lå under da han dro, men klarte visst å hente seg tilbake. Kommer tilbake med mer når jeg har resultatet, og detaljene. Ble og innvitert med på party til Julie, men måtte visst bli værende der til i morgen om jeg skulle bli hentet av Garrett (Nei, var ikke alkohol innvolvert..). Så det ble ikke noe av det, men Garrett lovte å gi bedre beskjed neste gang...

Under følger litt bilder fra dagen. Bildetekst under bildene:

Jeff i kostymet hans.. "The dead sales man" eller hva han kalte seg..

The Batgif aka. Andrew Gifford..

Et av gresskarene utenfor huset til folka med skills!

"Can you please put that camera away?" JA, jeg freaket nesten ut når han sa det!

Kenzie og Jackson...

6 kommentarer:

Linda sa...

"Graveyard" = Kirkegård kanskje? ;)

Martin sa...

Det er vel godt mulig ja! :P

Er ikke i ferd med å glemme norsken min.. :P

Anonym sa...

Hallais igjen.

Det ser ut til at det var artig med Halloween.. Her var det også pågang på godteskåla, masse unga som kom.

Enig med pappa i forige blogg: Bare skryt hemningsløst av det du gjør. Jeg er kjempestolt av deg. Synes du er tøff..

Hels alle.

Klemz fra mamma

EMILIE sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
EMILIE sa...

halloween i USA ser utrolig spennende ut! :) jeg SÅ ingen i kostymer i går, så morsomt er det i norge. ingen som banket på ellernoe :P jaja ^^

Anonym sa...

Heia :) Ikke så mange spreke, skumle på døra her nei. Men søstra di kom hjem med bøtta full av godis. Tror faktisk hun lå og spiste gotteri i søvne i natt også. Det var iallefall det siste hun gjorde før hun sovna i går og det første hun gjorde da hun våkna i dag.
Magne lå i feber så han fikk ikke med seg noe av morroa, men han ble desto mere hyper da han oppdaga godtebøtta til Emma i dag. Hun spanderte jo såklart. Ikke grådig på godisen sin og bra er det.
Magne hadde et gullkorn i dag også: Mamma, vet du hva. Pappa er konge han. Og jeg vil også være konge. Nei, forresten. Jeg er liten så jeg kan være prins. Men du kan være dronning og Emma kan være prinsesse. Men du mamma? Hva skal Martin være da?
Jeg sa du kunne være prins du også, men det gikk ikke ifølge bror din. Pappa er konge, mamma er dronning, jeg er prins og Emma prinsesse og Martin,- han får være INDIANER! Fatter ikke hvor han tar det fra. Så nå er du en native indian in america. Synd du ikke visste det i går så du kunne kledd deg opp deretter:)