søndag 2. november 2008

Hallo til deg!

Hei!

I dag var det altså lørdag, og jeg har absolutt ingenting å rapportere.. Sov til 13.45, før jeg stod opp og gjorde ingenting.. Etterhvert kom Laila og Don hjem med my brødristerting, så da ble det vaffler. Fortsatte å gjøre ingenting, før det ble Florida - Georgia på TV'n! Et av de store høydepunktene denne sesongen. Resultatet trenger vi ikke nevne da... Ok, vi tapte 49-10.. Flaut, elendig, og uflaks.

Spilte litt Fifa, før jeg satte meg ned med PCen og snakket med folk på MSN. Spiste middag, før jeg plasserte Obamaplakaten min i vinduet, og fortsatte å snakke med folk på MSN :P Fikset etterhvert hjemmesiden til Bowlinghallen, før jeg nå tar kvelden..

Fortalte i går at Cass vant mod Woodland, men ikke resultatet. Det var såpass jevnt at vi vant 17-13. Vi lå under 10-13 når vi var inne i kampens siste drive, og klarte å skaffe oss en TD på de få minuttene som var igjen. Yay!

God natt!

Ingen kommentarer: