fredag 31. oktober 2008

Torsdag 30. oktober

Hoyoyoy!

Dagen i dag har faktisk vært ganske ok, men gleder meg til i morgen. Halloween, ekte Amerikansk Halloween! Slik gikk dagen i dag, dagen før dagen :P

Stod opp og tok en dusj, før pakket sekken, tok på meg Obama t-shirten jeg fikk i går, og tok bussen til skolen. Første jeg møter når jeg kommer inn døra, er denne kommentaren:

Fyr: Man, Obama sucks..
Meg: Why?
Fyr: Because he does..
Gikk på biblioteket, gjorde lekser, før jeg gikk til Algebra 1.. (Ser dere all repeteringen i postene mine?) Skjedde egentlig veldig lite. Vi gikk over prøven fra i går, samt at vi ble introdusert til en ny topic. Resten av timen gjorde jeg lekser.

2nd block, US History. Coach Piggy er tilbake for fullt, og idag kjørte vi igjennom det korteste kapittelet han hadde notater fra. Av alle ting, så handlet det om kvinners rettigheter på 1920-tallet. Haha, kom mye artig ut av det lille kapittelet dog. Etterpå ble det et bare nye president notater, før timen plutselig var over.

Gjorde ingenting i Web Design, utenom å ta en sniktitt (vel, så hele) "reklamen" til Obama som han sendte på 7 TV-stasjoner i går kveld, prime time.. Reklamestunt ble det kalt...

Hadde en prøve i multimedia, og jeg håper jeg klarte rundt 90 på den. Jeg gjorde ferdig ID Badgen og fikk umiddelbar kommentar fra Ms. Newsome at den var utrolig bra, og "Class, look.. Martin skills is awesome!".. Vel, takk for det :P

Dro hjem, og slappet av med ingenting i flere timer egentlig. Fikk servert en chicken sandwich rundt 6, før Laila og Don stakk ut en tur. Jeff var borte og, så hadde Casa di Sassafras Trail for meg selv i et par timer.. Ble skuffet når vi ikke hadde potetgull, brus, pop-tart eller noe! Meeeen, overlevde.

Spilte så litt Fifa en stund, før det ble pumpkin carving.. Ble egentlig bare tildelt et motiv og carvet for harde livet. Resultatet kan du se under her. Kjøpte så flybillettene mine, og endte opp med tur-retur for $291. Sees i New York City folkens!

Gudd najt peeps...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo lille venn.

Skal si at de feirer litt større over there.. Men det blir sikkert kjempeartig:-)

Hels Don og si æ syns han var fin..

Kos dokk på denne dag.

Happpy Halloween.

Klems fra mamsen

SKN sa...

Halloween må være arti der borte :D

Anonym sa...

Du skryter utrolig mye av karakterene dine.

Martin sa...

@Anynom: Ok, har du et problem med det..? Denne bloggen er primært laget for å familien min, og de liker å vite hvordan jeg gjor det på skolen.

Anonym sa...

Hei påsan ...

God svart Martin, bare fortsett å skryt og skriv det du har lyst til

PApps

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra