torsdag 30. oktober 2008

Onsdag 29. oktober

Hoy!

I dag er det egentlig ikke så mye å skrive om, men I'll try anyway... Stod opp til vanlig tid, tok en dusj, og fant ingen frokost i dag heller. Jeg er avhengig av toasteren :O

Ms. Wanda var sen idag, men vi rakk skolen uansett.. Gjorde litt lekser i biblioteket før jeg gikk til 1st period, Algebra 1. Vi hadde en quiz, som jeg burde få minst 90 på, og deretter fikk vi free time, og jeg brukte tiden på å gjøre ferdig leksene mine.

2nd period, US History. Som vanlig.. En artig time med mye bra kommentarer, og endel notatskriving. Gikk også igjennom prøven vi hadde på Mandag. Resten av dagen gikk egentlig ganske fort, og det tok ikke lang tid før jeg var hjemme igjen.. Rundt 4.15 vil det si.

Gjorde ingenting frem til halv 7, når Laila og Don kom hjem fra Wal-Mart. Spiste så double bacon cheeseburger fra Checkers, før vi dro i kirken. Hjemme igjen klokken 9, og da snakket jeg bare med folk på MSN og Facebook.

Jeg glemte helt å bestille flybilletter i dag, så får gjøre det i morgen :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo.

Du trenger ikke å skrive så mye alltid, men bare litt sånn at eg ser at du har det bra.....

Skal helsa frå Svein.

Klemz fra Tuppemor