onsdag 29. oktober 2008

Tirsdag 28. oktober

Hello folkens!

Er så sinnsykt trøtt nå, men skal likevel prøve å få til et innlegg her. Beklager at jeg poster så få bilder, men skal prøve å få tatt endel til Halloween.

Var utrolig trøtt når jeg våknet i morges, man fikk dradd meg inn i dusjen, og gjort meg klar til skolen. Fant ingen frokost idag, og toasteren er ødelagt, så ble ikke noe frokost på meg.

Gikk ut, men det kom aldri noen Ms. Wanda. 14 minutter senere kom bussen, og Ms. Wanda hadde en ny dame på opplæring. Det er det værste jeg har vært med på. Hun kjørte saaaaaaaaaakte, og bråbremset flere ganger, fordi hun glemte å stoppe for å plukke opp noen. Gruet meg skikkelig, og trodde jeg skulle dø når vi skulle over trebroen, men hun klarte det såvidt. Kom til skolen akkurat i det det ringte inn.

Møtte opp i computer laben i mattetimen idag, for å ta USATestPrep i Algebra 1 EOCT. Vi skulle ta testen helt til vi klarte 70%. Jeg klarte det på to forsøk, etter å ha fått 40% på det første forsøket, så klarte jeg altså 71% på forsøk nummer 2. Så gikk brannalarmen, og jeg er lei av skoler som alltid holder brannøvelser når det er ISKALDT ute. Sånn er det i Norge og.. Alltid så er det snø og faen når det er brannøvelse.

Gikk til advisement etterpå, og siden jeg er senior, så gikk vi til auditoriumet for å høre på the US National Guard. De snakket ikke så mye om National Guard, men mer om stipend man kan få. Om man velger å gå til et spesifikt college her i Georgia, og verver seg som offiser i National Guard når du er ferdig, så får du sponset alle skoleutgifter i 2 eller 4 år, og kan sitte igjen med ekstra $40,000 når du er ferdig. Sorry, men jeg er ikke amerikansk statsborger, og har ingen planer om å melde meg inn i National Guard :P

Coach Allen var tilbake i dag, og jeg merker at jeg har savnet de utrolige kommentarene hans! Jeg ler meg skakk hver dag :P Web Design var kjedelig, og det samme med Multimedia.

Dro hjem, og snakket litt med Don. Slappet av inntil vi skulle dra til Kennesaw. Skulle aldri ha blitt med, fordi det var utrolig unødvendig, og bortkastet tid! Vi kjørte først til Arby's å spiste, før vi dro innom Monica på jobb og kjørte på America's Thrift Stores fordi Jeff måtte ha noe kostymegreier til teaterklassen. Nå var klokken rundt 7.40, og grunnen til at jeg valgte å bli med, var fordi de sa vi skulle innom en stor Halloweenbutikk.. Vi kom etterhvert frem, og jeg ble utrolig skuffet. Sinnsykt stygge kostymer 'n stuff til $50... Før vi dro hjem så kastet vi bort enda mer til på Wendy's.

Var hjemme rundt 10, og da var det bare å slappe av litt, før det blogges, og nå skal jeg sove.. Kirke igjen i morgen, bah...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei, sveis:-) Bynne å bli kaldt skjønne æ. Håpe du huska tjukkjakken og vintersko?

Her flire vi godt kvar mårra. Da sett søskenan din klistra og kike tægnefilm og søng "go morgen Martin". Filmen handle da om en fantasifull fyr som heite Martin og hainn havne i my trøbbel, men bli reidda av sin gode vænn Roar. Hehe!

Fikk du me dæ at æ har blitt tante da? I går kom tvillingan. Lykke og Liam :-) Fantastisk!

Håpe du har de bra. Stor klæm fra TEA og ongan