tirsdag 28. oktober 2008

Mandag 27. oktober - Ny uke, nye muligheter...

God kveld kjære landsmenn...

Da var uken igang igjen, og vi nærmer oss Halloween, og ikke minst vi nærmer oss Election Day! Denne uken kommer nok ikke bare til å gå fort, den kommer til å bli rimelig travel.

Stod opp i rimelig tid i dag, og tok en dusj, samt spiste brødskive med Vossafår til frokost. Jeff skulle på sånn korgreier idag, så han ble kjørt av Don tidligere. Jeg tok bussen, og i dag var det kaldt. Vind og rundt 5 grader hele dagen.

Algebra gikk greit, og jeg begynner endelign å skjønne de vi jobber med nå. Mono-, poly- og bi- nomials. Mr. Levine gikk ikke igjennom så mye, så vi fikk free time (IGJEN!!), og jeg rakk dermed å gjøre en ekstra bonus for US History...

2. time og US History. Coach Allen var fortsatt borte, så Mr. Dalton hadde nydelig temperatur på klasserommet :D Vi hadde prøve i dag på kapittel 1 til 19... 100 multiple choice spørsmål. Etterpå begynte jeg på leksene til i morgen. Vocabs for 4 kapittel.

Web Design og Multimedia gikk egentlig fort, og dermed var dagen over. Er artig å tenke på at når jeg går ut fra 2. time så har jeg bare 2 perioder igjen :p Snakket med Ashley på bussen hjem, og fant ut at jeg hadde glemt nøkkelen.

Akkurat i det bussen stoppet, så sendte Laila meg en melding og sa hun hadde funnet nøkkelen min, og latt døren være ulåst. Når jeg kom inn så lå det visst en beskjed fra Senator Saxby Chambliss på svareren vår... Dog var det kun en automatisk melding :P "Hi, this is Sacby Chambliss, and I do my job, and talk to you and your neighbours in Cartersville".. Jaja, mye artig de folka her finner på. Chambliss er GOPer så jeg orker ikke høre på hva han har å si engang. Så en lokaldebatt med han her om dagen, og det eneste han gjorde var å kritisere Obama, ikke si hva han skal gjøre for å bedre Georgia i en ny periode som Senator...

Så litt på leksene, før jeg slappet av med å snakke med folk på MSN, og spiste middag som Laila laget. Don og Jeff var ikke hjemme, så jeg og Laila kjørte en tur ned til Cartersville. Dro på Dollar Tree fordi Laila skulle handle inn litt mer til Halloween. Jeg kjøpte litt Snickers :P Var innom Wal-Mart en tur, men vi fant ut at vi ikke trengte noe. Stopper på Rite-Aid Pharmacy før vi dro hjem. Et apotek altså.. Hva selger man der? Joda, melk, godis, pils, magasiner, hårprodukter osv... Amerikanere er sære. Nevnte jeg at de har drive-thru apotek her?

Kjørte hjem, og jeg koblet ut litt med Fifa på Xboxen i en liten time, før jeg nå skriver dette innlegget. Tirsdag i morgen, og vi skal til Kennesaw for å handle mer til Halloween. Skal også bestille flybillettene mine til NYC i morgen.. Tjohei!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hjemmesiden min ?????

Papps

Unknown sa...

Satan i Hælvete som du skriver gutt.. hva er der du gjør der egentlig? Krike, Skole, Skriver blogg? jaja, etter det jeg har lest så ser det ut til at du har det bra:) Stå på^^

Mvh
Emil, Ikke salberg nei (Tragisk kar..)

Unknown sa...

oi, faan, skrive feil ja... jaja, da vet du hvem det er xD

Anonym sa...

Hallo vennen.

Tror ikke det er noe premie på 3. plassen. Men du har fortsatt sjanse.

Lykke til med Haloween. Er det nå til helgen?

klemz fra mamsen