mandag 27. oktober 2008

Søndag 26. oktober

God kveld folkens!

I dag var det søndag igjen, populært kalt kirkedag. Ble vekket rundt 08.50 og tok en dusj. Gikk for å lage meg frokost, og så at Don hadde laget pannekaker :D Så da ble det pannekaker med maple syrup. Vet det høres ut som jeg spiser mye usunt, noe jeg gjør, men poenget er at jeg ikke har lagt på meg enda :P

Følte meg våken i dag, og hadde utrolig nok ingenting i mot å dra i kirken. Når man først er våken, så kan man godt gjøre noe.. Right? Det ble da først 1 time bible study, hvor duden ga oss prøve. Jeg failer nok den rimelig lett, vil jeg tro, men I don't really care. De kan ikke forvente at jeg skal kunne sånt?

Fortsatte med worship, hvor jeg egentlig bare satt å snakket med Kenzie, før det hele var over. Don jobbet, så jeg, Laila, Monica og Jeff dro for å spise lunsj. Og av alle ting, av alle mulige restauranter, så dro vi til Cracker Barrel. De har southern food. 'nuff said. Jeg er ikke fan av den maten, så endte opp med en bacon cheeseburger, som jeg trooooor var på barnemenyen :P Men barneposjon? NEI! Spiste ikke opp alt engang.

Vi dro hjem, og da hadde Bob og Andrew "The Giff" kommet allerede, så vi ble sittende å spille Xbox i noen timer. Ja, jeg vet jeg spiller mye, men det er sosialt, og grusomt morsomt :P Tiden gikk rimelig fort, og leksene (bonusene) som jeg planla å gjøre, de glemte jeg helt.

Vi dro etterhvert tilbake til kirken, hvor vi i dag hadde besøk av sånn misjonærnabb som rieser rundt nede i Micronesia. Greit nok at han orker å ofre livet sitt til å bygge kirker for folk osv, men jeg orker ikke bry meg serlig mer enn det.

Etterpå hadde vi Snack & Yak, noe som arrangeres den siste søndagen i mnd. Folk tar med mat, drikke osv. også spiser folk sammen. Helt greit, og hyggelig å prate med folk, men likevel, så har jeg bedre ting å gjøre på en søndagskveld.

Ny skoleuke starter nå, og i morgen har vi prøve i US History.. Wish me luck?

4 kommentarer:

AG sa...

Good luck!
Jeg har benchmark i historie i morgen, saa jeg vet hvordan du har det!

Anonym sa...

Hallo lille venn!

Håper prøven idag gikk greit. Eg veit at du klarer det fint så eg er ikke bekymra.
Såg du at du liger på 3. plass i tippekonkurransen da? Kjempebra og spennende....

Ha en fin uke.

Hels alle.

Klemz fra mum

Anonym sa...

Du er ikke med på noe slags sportslig aktivitet?

Martin sa...

Toska92: pr. dags dato, nei.. Skal spille fotball når sesongen vår starter etter jul.

Mamma: Jeg så det der! Er det premie på 3. plassen?

Andrea: Hadde prøve i chapter 1 - 19.. Det er latterlig vanskelig å huske detaljer som årstall osv. fra 19 kapittel.