søndag 26. oktober 2008

Lørdag 25. oktober

Hoyy!

I dag var det lørdag, og endelig en mulighet til å få slappe litt av. Våknet rundt halv elleve, spiste vaffler til frokost, og skjønte ikke hvorfor Jeff hadde gått å lagt seg igjen (Jeg våknet tidligere, og hørte han var på stuen). Tenkte ikke så mye mer på det, så gikk i kjelleren og spilte litt, før jeg ble lei, og gikk opp igjen. Klokken var over 12, og Jeff har aldri sovet så lenge. Bestemte meg for å gå inn på rommet hans, men han var borte.. Så i flere timer hadde jeg trodd han sov, men neida :P

Så jeg slappet bare av, før Jeff og Laila kom hjem. Jeg trodde Laila jobbet i dag, men det var visst bare Don. Han kom hjem etterhvert, og da ble det Bulldogs at LSU på TVen! Don er Bulldogsfan, det er jeg og, mens Laila og Jeff er LSU fans. :P Ble mye styr i løpet av den kampen! Don er et utrolig konkurranse menneske, som hater å tape, og når han vinner så tar det litt av. Bulldogs vant kampen 52-38!

Ble etterhvert lunsj/middag og Laila laget sandwich til meg. Visste vi skulle på kino i dag, så jeg gjorde egentlig ingenting, før vi dro. Planen var å se Saw 5 med Kenzie og Jenna, og jeg spørte om jeg skulle ta med passet mitt, som er mitt eneste gyldige ID her, men Don sa at det trengte jeg ikke.. Fremme på kinoen så fikk Don beskjed om at ingen under 17 kommer inn på filmen, og jeg hadde ikke med noe ID, så da endte jeg og Jeff opp med å se Max Payne, som forøvrig er den mest rævva filmen jeg har sett.. Den topper listen min nå, foran Sin City. Om du har spilt spillet så kommer du ikke til å like filmen, og det gjør du ikke om du ikke har spilt heller. Gode skuespillere som Mark Wahlberg og Mila Kunis blant annet, samt masse high budget effekter, men en totalt fraværende storyline, og sære vendinger gjør at jeg gir denne terningkast 1, rett og slett fordi terningen min ikke har 0. Forferdelig film, og dere i Norge; Ikke kast på 70-80,- for å se denne på kino, den er ikke verdt det!

Kom hjem rundt midtnatt, og nå blogger jeg dette. I morgen er det kirke igjen, samt at jeg skal gjøre litt lekser, og øve til prøve... Har btw lagt ved en video under. Den er ganske morsom syns jeg :P

Ingen kommentarer: