lørdag 25. oktober 2008

Endelig helg!

Heeeei!

I dag er det fredag og endelig helg her i Cartersville. Dagen i dag har vært kaldt, kaldt og veldig våt.

Våknet til et sinnsykt uvær ute. Masse vind, regn og ikke minst sinnsyke temperaturer. Tok likevel en dusj og fikk litt varme i kroppen. Spiste kjapt en Pop-Tart før bussen kom og hentet oss.

Egentlig ikke så alt for mye å skrive om skoledagen egentlig, men i andre time (US History) så er Coach Allen fortsatt borte, så Mr. Dalton er "in charge". Jeg liker det, men han er ingen Coach Piggy! Malcolm sa i går da han fikk kaffe at i morgen skulle han ta med kaker til kaffen. Faen tror du ikke han gjorde det idag og ? :P Vi hadde også litt review på kapitlene fra prøven vi har på mandag, og Mr. Dalton delte ut godteri til de som svarte riktig på spørsmålene :p I like it!

Web Design var normalt... Jeg og Brian gjorde noe ekstragreier, før vi gjorde ingenting. Mr. Satterfield var borte i dag, så vi hadde en sær, dog stille vikar. I lunsjen spiste vi som vanlig ute, men jeg trodde jeg skulle dø av kulde! Jeg overlevde heldigvis :P

Gjorde ferdig Presidentvalg brosjyren i Multimedia i dag, før jeg etter skolen snakket med Ashley. Når jeg kom hjem så slappet jeg av frem til middag. Da kjørte vi til Fuddruckers, og jeg spiste som vanlig Hamburger med bacon, og bakt potet.

Vi dro hjem, og jeg knuste Jeff og Don i Fifa igjen :p Begynner virkelig å få til det spillet nå... I morgen er det lørdag, og jeg har ingen planer! Laila og Don jobber, så regner med å sove lenge i morgen. Lenge vil si til 11...

Prekæs!

Ingen kommentarer: