fredag 24. oktober 2008

Torsdag 23. oktober

Spørsmålsrunde-innlegget jeg nettopp skrev ble veldig langt, så skal holde denne litt kortere, siden er ikke er så mye å skrive...

I US History så ble det ikke noe kartprøve, så jeg ble skuffet. Coach Allen er ikke på skolen før tirsdag, så assistenten hans Mr. Dalton er "in charge" så lenge, og yeeej, jeg liker det.. Til vanlig er klasserommet iskaldt, vi får masse lekser osv. I dag så var det varmt og godt på klasserommet, vi hadde ikke så mye notater, Malcolm fikk seg en kopp kaffe (Som sannsynligvis ble sukker med kaffesmak etterpå..) og det beste; ingen lekser!

Vi tok også klubbilder idag, og jeg er altså med i FBLA, og vi tok bilde ute, foran hovedskiltet til Cass High. Det var mye vind, iskaldt og forferdelig ute, men bilde ble det likevel.. Spent på å se hvordan det blir.

I web design så gjorde jeg ingenting, bokstavelig talt. Jeg surfet på norske nettsider, forum og leste mail og blogger... Tok lunsj, og i dag smakte pizzaen godt. Det gjorde den forøvrig i går og, men til vanlig smaker den helt jævlig.

Fortsatte på brosjyrene i multimedia, og jeg tror den er due på mandag. Håper ihvertfall det, for jeg er ikke ferdig enda... Etter skolen så snakket jeg med Ashley og AnnaLee. Vi deppet over temperaturen på 50 fahrenheit klokken 4, noe som tilsvarer 10 celsius.. Det er kaaaldt!

Når jeg kom hjem så slappet jeg av frem til Laila kom hjem med Checkersburger i halv sju-tiden, og snakket med Ingrid, som har bestemt seg for å bli med trønder og møre-klubben vår til New York City til nyttår :P

Spilte etterhvert Xbox med Jeff og jeg vant fem av fem kamper i dag! Storspilte i alle kampene, uasett om jeg var Leyton Orient, Bayern München eller Verdenslaget. Var artig å spille ihvertfall.

I morgen er det footballkamp igjen, og håper jeg får dratt. Er siste hjemmekampen til Cass denne sesongen og det er senior night. Ettersom vi ikke spiller play-off (sannsynligvis :P) så blir dette siste footballkamp for mange av våre spillere.

Snakkes!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hadde vært fint om du svarte på kommentarene her! Skrev flere spørsmål på et innlegg du skrev tidligere, men har ikke hørt noenting fra deg om dette(!!):/

Anonym sa...

Hei, artig å se at du holder koken med bloggen! Stå på :p

Forresten, ser du skriver i et tidligere innlegg, at du bruker LogMeIn. jeg lurer på en ting; har du prøvd å bruke LogMeIn over iphone, å itilfelle hvordan fungerer det?

Martin sa...

Anonym: Jeg svarer på sporsmålene som kommer inn.. Men om det var du som sporte om hva man skal pakke o.l., så er det ingen grunn til at jeg går inn på det, da organisasjonene sender pakkeliste.

Jakob K: Nei, har ikke testet LogMeIn over iPhone. Finnes det en offisiell app for det?

Linn sa...

1. Lockdown betyr å låse dører og klasserom slik at ingen kommer verken inn eller ut.
Lock-in er som oftest brukt i sammenheng med protester der man frivillig låser seg inne i feks gymsaler og nekter å gå, før de får oppnådd det de vil.
2. I grunn ja, men tror de hadde alt under kontroll, men ville bare ikke ha 3500 elever spradende rundt på campus akkurat da. Tror de evakuerte bygningen som var i faresonen.

...

Anonym sa...

Ingen app, trenger bare å gjøre noen enkle instillinger:

http://www.technologyevangelist.com/2007/10/how_to_use_logmein_o.html