mandag 13. oktober 2008

Welcome to Moooooooooooe's

Hepp!

Søndagen er vel over snart, og dette har vært en dag hvor jeg egentlig ikke har vært i så god form. Forkjølet og utrolig lei av kirken gjorde dagen dårlig. Stod opp rundt 8.30 og tok en dusj, før jeg fikk i meg et par vafler til frokost. Dro til kirken, og halvsov/ikke fulgte med i de 2,5 timene vi var der, før jeg tenkte vi endelig skulle hjem. Men neida, vi dro til Moe's og jeg spiste ingenting. Jeg hater Moe's over alle restauranter på jord. Tror jeg skrev det en gang tidligere, men hver jævla gang noen kommer inn så roper alle som jobber der "Welcome to Mooooooooooooooe's", noe som gjør meg veldig irritert! Før vi dro hjem, så var vi innom Rugged Wearhouse, som er enda en plass jeg ikke liker. Rett og slett fordi det er ingen plass å sitte der inne...

Når vi kom hjem så spite jeg noen brødskiver med Vossafår, før jeg slappet av og gjorde minst mulig. Snakket med folk, og bare slappet av. Kom tilslutt i bedre humør, og rundt seks så dro vi tilbake til kirken for evening worship. Etterpå dro vi innom Wal-Mart og spiste på McDonald's, før jeg handlet meg et headset med microfon, så får vi se om det funker bedre enn den innebygde på PCen min. Skal prøve å ringe Mamma i morgen, bare for å teste om det funker greit.

Rundt 9 var vi hjemme igjen, og da satte jeg meg ned for å se på Patriots - Chargers, men ga opp når Chargers rundspilte Patriots så til de grader, og hadde en ledelse på 17.3 til pause. Chargers vant forresten 30-10 tilslutt. Patriots er ikke det samme uten Brady, og vil aldri bli det. Playcallingen til Cassel er latterlig. Rush, etter rush, etter rush.. Når du er på 3rd and long så kan man ikke lempe den bak og tro at noen skal løpe den til 1st down. Ikke mot Chargers ihvertfall. Og ikke når det er ikke er Maroney! Jeg savner Brady-Moss sammenspillet fra i fjor!

Nå er det natta her, og i morgen har jeg og fri. Skal bli godt, og jeg skal sove lenge.. Snakkes folkesn! Stratosen smaker forresten himmelsk!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo lille venn.

Kjedelig at du er blitt forkjølet da.. Men du kommer over det og.

Bra at du syns det var godt med Vossafår igjen, og at Stratosen var himmelsk... Det er jo godt da.:-)

Ring ikveld du så kan vi snakkes.

Kos deg på fridagen.

Klem fra mamma

Anonym sa...

Hei. Utrolig kjekt å høre om livet ditt i USA siden du skriver om alt som skjer på en dag detaljert og oppdaterer ofte. Jeg skal nemmelig til USA neste år(Hjelp!!!!!!!!). Lurte på om du kunne fortelle mer om hvordan amerikanere er, hva som er likt/ulikt osv. Ting som er verdt å vite før jeg kommer overseas xD Veldig kjekt å følge med uansett!:D