søndag 12. oktober 2008

Du sa æ va en drøm..

Yes, har hørt på Thomas Brøndbo i dag, av enn eller annen grunn.. Tenkte jeg skulle høre på den nye plata :P Derfor det rare tittelnavnet...

I dag var det altså lørdag, og som jeg fortalte i går, så skulle Laila og Jeff på all-state try outs i dag, mens Don skulle på fisketur med Hornback. Når jeg våknet klokken 11, så var altså huset tomt, så jeg slappet av en liten stund, før jeg spiste loff med vossafår til frokost, før jeg tok en dusj. Fikk også sett landskampen, men ble ikke veldig imponert. Dog spilte vi bedre enn mot Island.

Don kom etterhvert hjem, så snakket litt med han og så på previewgreier for college football-kampene i dag. Prøvde etterhvert å ringe Tone, men kom ikke igjennom. Etterhvert så ringte hun meg, og det var utrolig godt å snakke med henne igjen. Er heller ikke utelukket at hun kanskje kommer en tur i desember, om familien og organisasjonen godtar det selvfølgelig. Alt står bra til hjemme fant jeg ut, men det regnet jeg med og. Tone skulle visst på Banken Bar å danse med Svein fra Charterfeber. "For jeg er kongen av Mallorca..."

Snakket med Pappa en liten stund etterpå, før Laila og Jeff kom hjem også. Var egentlig ganske rolig helt frem til jeg, Jeff og Laila kjørte en tur. Først til the Giffords for å lufte hunden deres, siden de er i Alabama en tur, så videre til Blockbusters for å levere et spill, samt låne/kjøpe et nytt et. Trodde kanskje vi skulle innom Target eller Wal-Mart og, men der tok jeg feil. Vi dro hjem, og Don var i gang med middagen. Til middag kom Mammy og Doug som denne helgen fyller sin 49' bryllupsdag. Så det ble et eller annet godt til middag, men aner egentlig ikke hva det var. Var kjøtt ihvertfall :P

Etterpå ble det litt Xbox spilling med Jeff, kombinert med Tennesee - Georgia Bulldogs på TV'n. Vi vant, og det var viktig å komme tilbake på vinnersporet. Resten av kvelden ble egentlig bare brukt til å slappe av.. Snakket med Ashley på telefon (eller SMS da..) og lurte på om vi kunne finne på noe, men hun var grounded for kvelden, så det ble det ikke noe av...

I morgen er det kirkedag igjen.. Woho, så jeg gleder meg! :P

Ingen kommentarer: