lørdag 11. oktober 2008

Fredag 10. oktober

Hallei!

I dag var endelig ferien skikkelig igang, og jeg sov til 11. Da våknet jeg av meg selv, og ble møtt av Jeff i døra "Hey, Mammy is taking us to lunch soon..". Jøss, tenkte jeg. Det første som slo meg var, Mammy tar oss til lunsj snart.. Jeg trodde ikke hun kjørte bil, men der tok jeg feil. Tok en rask dusj før hun kom, og da tok vi Interstaten til den andre siden av Cartersville og spiste på Arby's. Om det skulle være noe tvil, Mammy er moren til Laila.

På Arby's møtte vi Doug (faren til Laila altså..) og han kjørte hjem Mirna, før vi dro en tur på biblioteket, fordi Jeff måtte ha noe lesestoff. Jeg lånte selvfølgelig ingenting. Jeg leser ikke bøker... :P

Da vi kom hjem, så hentet jeg Posten og så en pakkelapp! "Beklager, du var ikke hjemme blablabla". Pakken fra Mamma hadde kommet, og jeg var ikke hjemme når det ble levert.. Utrolig typisk! Så at pakken kunne hentes etter 4.30, og postkontoret stengte 5. Sendte Laila en melding, og spørte om vi kunne hente den. Det gikk hun med på, siden hun skulle i banken uansett.

Fikk etterhvert kommet oss til postkontoret og hentet ut pakken, og den var svææær og tung! Jeg bestemte meg for å vente til jeg kom hjem med å åpne, og det gjorde jeg riktig i, tror jeg... Vi kjørte innom Checkers på vei hjem, samt en rask stopp på QT for å kjøpe mer brus.

Når vi kom hjem så kombinerte jeg middagen min med å åpne pakken fra Norge, og wohoho, der var det mye bra! Ost, Vossafår (x 5 tror jeg), Strator, Melkesjokolade, smågodt, kjeks, Noe strikkagreier (Fra Mormor? Laila likte det ihvertfall :P ), aviser, og noe fra Byggmakker!

Takk til Mamma for alt du sendte! Don gleder seg til å smake på Vossafår btw!
Takk Mormor for strikkagreiene du sendte.
Takk til Greta for gavene! :P Slemt gjort å sende med skruer! (Don fikk seg en god latter når han så det :P )

Senere så slappet jeg av med litt Xbox, før jeg vasket badet og ryddet rommet! Ble ganske så fint skal jeg si deg :P

Nå er det sent, og vurderer å finne senga snart. Laila lurte på om jeg ville være med på try outs for Jeff til All-state choir i morgen, men neeeei.... Orker ikke opp 7 på en lørdag... i ferien min! Så i morgen skal jeg ringe Tone i rett tid, og ellers bare prøve å finne på noe.

Naaajt!


6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei på deg vennen.

Bra du likte det som var i pakken. Og at den kom fram. Da har vi prøvd det og sånn at vi kan sende mer. Kos deg med Norsk mat.

Deilig med ferie??

Skal hilse til mormor og si at de likte sokkene.. Håper de var passe..

God helg.


Klemz fra mamma

AG sa...

Heldig du er!!!

Anonym sa...

Martin! Jeg syntes godt du kan ta litt av godteriet og sende til meg :D

Erika Ulrika sa...

Jeg vil ha maten din, Martin :)

Unknown sa...

Åja! Så du vil ha ost...
Skruene og mutteren passer ikke sammen en gang!

Erika Ulrika sa...

Vel godis og mat da..Bah? ;)