fredag 10. oktober 2008

Torsdag 9. oktober

Hoy!

Dagen i dag har vært spesiell, kan man vel si.. Jeg våknet 06.44, og Jeff hadde okkupert badet. Klokken 07.04 slipper jeg endelig til, og jeg ber Jeff snakke med Laila om at hun må kjøre oss på skolen, siden jeg ikke hadde nubbsjans til å bli ferdig til 07.19.

Klokken 07.30 sier Jeff at bussen fremdeles ikke har kommet, og det er fortsatt folk nede i veien.. Yay, tenker vi og gå ut å venter. 07.40, fortsatt ingen buss, og vi lurer på hva pokker som skjer. 07.50, vi innser at vi kommer for sent til skolen nå. 08.10, vi gir opp og går hjem. Snakker med Laila og får beskjed om å bare gå tilbake til senga igjen. Ergo, så startet ferien min klokken 8, isteden for klokken 1.30 senere på dagen.

Så, hva skal man finne på en hel dag hjemme, mens folk i Norge er på skolen, og det samme her i USA? Vel, man kjeder livet av seg, vurderer å ringe Mamma, men innser at hun er på jobb, og ender opp med en cola foran Xboxen i noen timer.

Det ble bare en laffe dag, og litt kjedelig er det å miste en skoledag når vi i tillegg hadde kort dag, som var ferdig 1.30, men også fordi vi skulle få reportcardene på skolen idag. Gikk likevel på nettet for å se mine karakterer etter de første ni ukene, og det er som følger:

  1. Algebra 1 - 94% - A
  2. U.S. History - 73% D eller C, spørs hvilken skal som brukes
  3. Web Page Design - 98% - A (Skuffende, siden jeg ikke fikk full pott på midtermen)
  4. Multimedia Presentations - 93% - A
Er vel egentlig fornøyd, men kunne ha vært litt bedre i et par av fagene dog. Spiste middag etterpå, og i dag hadde Don laget kylling og ris, china style. Veldig god mat!

På kvelden ble det bare mer chilling, og jeg så på diverse Obama taler, pratet med en bunke folk på MSN. Klara, Nathalie, Markus osv.. Så også at jeg er trukket det $100 i depositum til NYC trippen, så regner med det betyr at jeg er påmeldt.

Men nå har jeg altså høstferie, og den skal nytes!

Tone: Si ifra her om du planlegger å kjøre opp til Nøtteberget i løpet av helgen.. I så fall, så vil jeg ringe og snakke med deg. Er for lat til å skrive lange e-poster, og det er for dyrt til å ringe til mobilen din :P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastiske karakterer Martin :-) Gratulerer med strålende innsats på skola!

Jeg sender deg en melding på mobilen og en på mail så jeg er sikker på at den når deg angående å snakkes på telefon i morgen.

Klem fra TEA

Anonym sa...

Hei lillegutt

Skal jeg sende deg krumkaker kan jeg like godt knuse de i biter og sende de i et brev......
de knuses jo uansett..
Men det er desverre snart tomt ??

Kjempe karakterer da..

Big D

Anonym sa...

Hei lille venn.

Grattis med gode resultater. Stolt av deg..

Du får prøve å slappe av og nyte ferien nå da. Kos deg masse.

Har du fri hele neste uke da?

God helg og hils alle fra oss.

Klemz fra mamsen.