torsdag 9. oktober 2008

Onsdag 8. oktober

Onsdager forblir nokså "kjedelige" dager her borte, og dagen i dag var ikke noe unntak egentlig. Stod opp til vanlig tid og ble møtt til et forferdelig regnvær. Somlet meg i dusjen, før jeg hev i meg frokost og skyndte meg ut for å rekke bussen... Men der ble vi stående i regnet, og Ms. Wanda kom ikke før 7.30, ca 12 minutter senere enn vanlig. Vi kom dog på skolen til riktig tid, så det var ikke noe stress.

Hadde midterm i Us History i dag og jeg syns det gikk ganske bra, noe jeg føler på alle prøver, men klarer aldri høyere enn 65/100 på prøvene :P Når jeg ble ferdig så jobbet jeg bare med leksene til i morgen. Vocabs for alle seksjonene i kapittel 16. Gleder meg til US History etter ferien, for nå er vi endelig på ting jeg faktisk kan! Rundt 1900 er vi vel nå.

I web page design fortsatte vi med midtermen, og vi får visst bruke morgendagen og. Er nesten ferdig, men skal finpusse på den i morgen før vi tar høstferie. Etter lunsj var det multimedia som vanlig, og vi fikk tilbake midtermen. Jeg fikk faen meg 97%, noe som betyr at jeg hadde to feil på prøven. Full pott på Powerpoint-delen (no surprise..) og 22/24 riktige på multple choice-delen. Fornøyd? Jepp!

Etter skolen så leste jeg litt mer på leksene, før det ble presset inn 45 minutt med litt Xbox før vi stakk for å spise mat. Dro til en "italiensk" pizzarestaurant å spite. Helt ok pizza, men milevis unna Pizza Hut. Dro til kirken i en times tid, før vi dro hjem.

Da var det egentlig sent nok, og jeg bare slappet av med å prate med div folks på MSN. Åshild, Leonie, Karoline.. Ja, you name it. Nå er det egentlig bare å runde av, men først vil jeg bare fortelle om to t-skjorter jeg bestilte. La inn en ordre sent på mandag kveld, og i dag lå de i postkassen.. Imponerende! Se bilder av de under:


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo.

Er på jobb no. Begynte kl 07.00 idag pga sykdom og ferie.

Men du, litt av noen T-shorter da..

Har du fått pakken jeg sendte da eller?

Ha en fin dag.

Klemz fra mamma

Anonym sa...

Hei Påsan

Skal hilse fra Overhalla, spiser akkurat no kromkake::::::::

Nathalie sa...

Kor du fikk tak i dæm t-skjortan? :p

Martin sa...

Mamma: Nei, pakken har ikke kommet enda..

Pappa: Kan du sende meg kromkake og?

Nathalie: Snorgtees.com :)