tirsdag 14. oktober 2008

Og vips så var ferien over...

Heeei!

I dag var det altså siste feriedag, om man kan kalle det ferie. Stod opp rundt 11, og orket ikke bli med Jeff på lunsj med Grandaddy. Så jeg ble hjemme, tok en dusj og spiste frokost/lunsj. Skjedde egnetlig ingenting idag siden Laila og Don jobbet, men når de kom hjem rundt 4 så begynte vi på middagen, og i dag ble det noe stek som var røyket, og potetstappe som tilbehør. Ganske så godt faktisk..

Etterpå ble det enda mer dødtid, og vi så på TV, og slappet av. En Spongebob spesial gikk på Nickelodeon, så vi så på det, inntil jeg ikke orket mer. Gikk på rommet og slappet av før jeg nå skal legge meg.

Eller så har jeg vasket klær osv i dag, samt ryddet litt her og der.

Beklager for kort blogg, men har ingenting å skrive om i dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Høstferien er over her og det er tilbake i normal gjenge for søsknene dine også. Selv jobber jeg hjemmefra i to uker nå og det er sliiiitsomt for nå kjenner jeg hvor utlada jeg begynner å bli.Skal snart levere en bråte med oppgaver og jeg gleder meg til å bli ferdig med det.

Snart Halloween også. Spørs om det feires i litt større format der du er. Kanskje sjans for at du kler deg ut i år du også? Trick or treat :-) Klem fra TEA