fredag 17. oktober 2008

Torsdag 16. oktober

Mårning folkzz!

Dagen i dag har egentlig vært ganske så god! Stod opp 06.45, og siden Jeff er borte, så var badet ledig når jeg ville. Tok en dusj, spiste frokostblanding og gikk ut til bussen.

Kom til skolen til riktig tid, så jeg gikk som vanlig til biblioteket og gjorde lekser i 20 minutter, før klokken ringte. Gikk til 1st period og gjorde lekser frem til 8.35, siden Mr. Levine brukte en evighet på å snakke med folk som ikke oppførte seg (ergo, omtrent hele klassen..). Han skrev 14 detention notes i den timen, det sier litt :P
Fikk tilbake en annen quiz hvor jeg fikk 100. Da inkludert 20 bonuspoeng på exit spørsmålet.

Fikk utdelt reportcardene i dag, og de endelige karakterene for de første ni ukene er som følger:

  • Algebra 1 - 94 - A
  • US History - 72 - D eller C
  • Web Page Design - 99 - A
  • Multimedia - 96 - A
På reportcardet står jeg nå også som "Grade: 12" altså senior, og det var faen meg på tide :P

I US History hadde vi først en sammenligningssession med partneren vår, og jeg og Malcolm klarte oss igjennom det... Tror jeg. Skulle sammenligne kapittel 13 og 17, som var om henholdsvis populism og progressivism. Yessda... Etterpå var det notater, videoklipp om reform movementene, og det var vel alt. Rakk ingen presidenter i dag.. :P

Web Page Design ble som vanlig.. Jeg viste Brian et klipp fra "Sicko" om Norge på YouTube, før vi egentlig bare snakket og gjorde ingenting. Jeg vil ha en prøve snart! :P Spiste lunsj med Brian og Shelby, før jeg hadde 4th period med Multimedia. Gjorde ferdig "Scene it" oppgaven, men glemte å ta med powerpointen hjem, så den kommer i morgen..

Jeg og Zach gikk til biblioteket og hentet senior t-shirtene våre i 4th period, og tjaaaa.. De er kinda gay, men er ikke lett når man blir tildelt temaet "candyland". Du kan se bilder av t-skjorten jeg betalte $10 for nederst i denne posten.

Etter skolen så dro jeg hjem, og har bare slappet av, gjort lekser, sett debatten fra i går, og spist mat. Veldig lite med andre ord. I morgen har vi homecoming game, og vi møter Sequoyah Chiefs hjemme. Skal selvfølgelig bort på stadion, og vi får se om det blir "dance" etterpå. Homecoming er ingenting på skolen her, og veldig få bryr seg om det. Har hatt spirit week hele uken, men omtrent ingen har kledd seg ut i temaene som var satt opp.

Trenger forresten litt tips her nå... Dollaren har nå passert 6,50, og ting blir dyrere og dyrere, noe som da gjelder MacBooken jeg skal kjøpe. Derfor er spørsmålet slik Pappa, BeFs og andre: Skal jeg kjøpe nå?! Jeg orker ikke se at en maskin til 13,500 plutselig koster 16,000...

Foran

Bak...

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hadde jeg hatt 13'500 så hadde det ikke vært noe problem. Så da får man evt. vente til den koster 16'000 for å se om man har nok penger da. Men når kurrante PCer koster 5000,- og nedover så ser jeg ingen grunn til å kjøpe noe Mac :p

Anonym sa...

Dollaren vil fortsette å opp mot 7 til nyttår og etter det vil den muligens gå ned igjen mot 5.

Unknown sa...

Egentlig er jeg veldig enig i hva anonym sier her. Hvis man følger med grafene og tar en råsjangs, så tror jeg også dollaren vil synke når kronekursen stiger igjen etter nyttår.