lørdag 18. oktober 2008

Homcoming game!

Hoy!

Stod opp som vanlig rundt 6.30, og tok en dusj, spiste mat og gikk ut til bussen. I dag var det jævlig mørkt i forhold til å går.. Ikke at det har noe å si, men litt spesielt.

Skjedde vel ikke noe veldig spesielt på skolen i dag dog.. Hadde på class-tshirten min, og gikk igjennom candyland for å komme meg til biblioteket :P Tok ikke noen bilder dessverre. Men de som dekorerte gangen vår i går skal ha mye ros, for det var utrolig bra!

Som sagt, skjedde ikke noe spesielt på skolen egentlig, så når senior bell ringte 3.25 i dag så var det bare å komme seg hjem.. 4.15 var jeg hjemme, og jeg slappet bare av med PCen inntil vi dro for å spise middag. Stoppet på GameStop først, slik at jeg kunne skaffe meg Fifa 09. Etterpå kjørte vi over til Captain D's og spiste fisk(...!) til middag.

Etterpå kjørte vi Don over til Hamilton Crossing, før Laila kjørte meg hjem så jeg kunne plukke opp en jakke, siden det ble så utrolig kaldt. Deretter kjørte hun meg til Cass High, hvor jeg gikk for å se homecoming kampen vår mot Sequoyah High. Stod sammen med de andre seniorene, og hadde det gøy. I pausen ble homecoming court presentert, og king & queen ble kåret. Husker ikke hvem som ble konge, men han er på footballaget, siden han hadde på drakten sin. Men homecoming queen 08 ble Brittiany Hailey fra advisementklassen min. Jeg stemte på henne også, så det var artig at hun vant. Selv om det var ganske klart at hun ville vinne da...

Etter kampen så dro jeg ut og ventet på å bli hentet av Laila, men så kom Garret bort til meg og lurte på om jeg ville bli med de å spise mat på El Nopal, en mexican restaurant. Selvfølgelig ble jeg med, og det er jeg glad for at jeg gjorde! De hadde reservert bord for 20 stykk, dog var vi bare en sånn 11-12 stykk, men uansett, konge! Garret, Julie, Amber, Ben, Ernesto, Brittany og flere var de som var tilstede.

Garret kjørte meg hjem etterpå, og nå sitter jeg her å blogger. I morgen er jeg nødt til å bli med på sånn youth day greier i kirken, og kan ikke si jeg gleder meg til å dra herfra klokken 8 på fridagen min. Søndag må jeg og opp tidlig, siden det er kirke.. Skal aldri mer i kirken når jeg kommer hjem.

Video fra kampen:

2 kommentarer:

EMILIE sa...

Morsomt med snutt fra kampen :) synd at du må bruke så mye tid i kirken da, litt uheldig der kanskje.. men det går nok bedre =) fin blogg !

Anonym sa...

Hallo.

Hyggelig at du kjem i kontakt med noen ungdommer som du kan henge sammen med. Koselig og gå ut å spise og prate litt vel...

Fikk ikke sett videoen fra kampen da det bare var et kryss der.
Hvorfor det da tror du?

Klemz fra mamsen