søndag 19. oktober 2008

Lørdag 19. oktober

Halleiii!

Så hva gjør man dagen etter en slitsom homecoming kamp, og sen kveld? JODA, man setter vekkerklokka på 06.30 for å dra i kirken ¨på youth day for å høre på dudes snakke om ting jeg ikke tror på..

Våknet altså av klokken 06.30, men orket aldri å stå opp.. Fikk beskjed i går om at vi dro klokken 8, men klokken 8 hadde ikke Don & Laila stått opp. Rundt 8.15 ble jeg vekket, og jeg tok en dusj. Var frokost i kirken, så slapp å spise det før vi dro. Klokken 09.30 startet det hele, og da ble vi sittende frem til 1, hvor vi gikk til det andre kirkebygget for å spise lunsj, før vi gikk tilbake og satt ned frem til 3.45. Jeg har aldri kjedet meg noe så sinnsykt før.. Eneste som reddet meg fra å sovne, var Jenna og Kinzie.

Da vi endelig kom oss hjem, så fikk jeg endelig prøvd Fifa 09 som jeg kjøpte i går, og ble sittende å spille det til rundt 18.30. Don & Laila dro på date, så fikk huset for meg selv, siden Jeff er borte enda. Snakket med litt folk på MSN, før jeg spilte litt mer Fifa 09, og nå sitter jeg her for å skrive denne bloggen..

I morgen skal jeg *tadddaaaaaa...* i kirken igjen. Jeg tror jeg dør snart...

Btw; Jeg har startet en artikkel om skolen min på Wikipedia. Det fantes ikke noe fra før, så da klinket jeg til med noe smått:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cass_High_School Er ikke så veldig mye der enda, men det kommer vel etterhvert.

Ingen kommentarer: