mandag 20. oktober 2008

Søndag 19. oktober

Da var søndagen snart over, og jeg sitter her med en cola og blogger...

Stod opp rundt klokken 8.30, tok en dusj, og Don laget vaffler til meg til frokost. Spiste meg mett, før vi kjørte ned til kirken rundt 8.45. Ikke så mye å si om det selvfølgelig.. Bible study fra 10 til 11, worship fra 11 til 12.30. Da vi var ferdige i kirken, så dro vi til Pizza Hut for å spise lunsj.

Etterpå kjørte vi bort til Advance AutoParts så Monica kunne sjekke formen til bilbatteriet, før vi vi kjørte hjem. Rundt klokken 2.30 var vi hjemme, og jeg gikk i kjelleren og spilte X-Box. Jeff kom etterhvert hjem, men han var såpass trøtt, så han gikk bare å la seg. Spilte X-Box i en liten stund til, før jeg gikk opp og pratet med folk på MSN, og ringte Pappa.

Senere dro vi som vanlig tilbake i kirken, og i åtte-tiden, etter worship, kjørte vi til Wa-Mart, handlet og spiste på McDonald's. Var hjemme rundt 9.30, og spilte jeg og Jeff Fifa frem til nå. I morgen er det tilbake på skolen, og jeg regner med det blir en helt vanlig, kjedelig dag på Cass High.. Hvem vet, kanskje skjer det noe i morgen?

Forresten, tenkte å kjøre i gang en "2. spørsmålsrunde". Har du spørsmål du vil jeg skal besvare, så sender du det til med på martin.flikkeshaug@gmail.com eller bare skriver en kommentar her. Foretrekker mail, så jeg har enkel oversikt over alle spørsmålene.

En liten ting til; Folk her baksnakker folk jævlig ofte! Da spesielt kristne folk, har jeg sett.. Helt villt hvor mye man baksnakker folk i kirken her. Bare en liten fun fact :p

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja det med baksnakkingen la jeg merke til også, ganske så hyklersk i grunn når man tenker på de "verdiene" de liksom står for...er nesten som om det er en sport :P

Anonym sa...

Hallo lille venn.

Koselig å prate med deg men litt kjedelig at jeg hørte deg så dårlig innimellom. Men det må vel bli bedre da vel....

Godt å høre at du har det bra ihvertfall. Da er jeg fornøyd.:-)

Ha en fortsatt fin dag.

Klemz fra mamma

Anonym sa...

Spørsmål:
- noe jeg bør huske spesielt på når jeg skal være utvekslingsstudent neste år?
- hva bør jeg pakke?
- hvordan er tilpassningen til familien og deres normale liv?
- hvordan er amerikanerene, er det vanskelig og få venner?
- beste med amerika?
- verste med amerika?
- er det verdt det?
- hva gjør de fleste på ettermiddagene?
- føler du deg som en amerikaner? evt. hva skiller?

TAKK!!!!:D