tirsdag 21. oktober 2008

Mandag 20. oktober

...Og plutselig var mandagen også over. Dagene her går utrolig fort her borte, og det ser spesielt sært å tenke på at når jeg går ut fra US History som er min andre periode, så er jeg halvveis i skoledagen.

I dag våknet jeg til vanlig tid, men Jeff hadde okkupert badet. 06.45, Jeff okkuperte fortsatt badet, samme klokken 06.55. Klokken sju så banket Jeff på døra mi, slik at jeg kunne bruke badet. Ergo, han ga med 20 minutter på å dusje, spise og gjøre meg klar til å ta bussen. Det var det bare å glemme, så endte opp med at Laila kjørte oss til skolen.

Det var iskaldt i morges, og det var is på bilruten. Jeg gikk i t-skjorte likevel, og det ble selvfølgelig varmere i løpet av dagen. Folket her tror vi får snø i år, og da blir det sannsynligvis fri! De har jo ikke hørt om brøytebiler, og folk aner ikke hvordan man skal kjøre når det er glatt ute.

I 1st period så fortsetter jeg å irritere meg på de irriterende mexicanerne, og svarte som ikke har noen form for folkeskikk. De kommer som oftest inn midt under pledgen, roper og skriker og det blir umulig å få med seg announcementsene. I dag så spørte Mr. Levine om vi kunne ha et minutts stillhet for de som er i Irak, og det var tydelig at han hadde mistet noen, eller kjente noen som hadde mistet noen. Det skal ikke være mulig å bruke 4 minutter på å få en klasse til å holde kjeft i et minutt, men det gjorde han i dag. De er rett og slett helt umulig.

Resten av dagen gikk rimelig fort, og da jeg kom hjem, så slappet jeg bare av i en god stund, før jeg gjorde nok et forsøk på å ringe Mamma, men tror ikke headsettet mitt, og telefonen til mamma vil samarbeide helt. Etterhvert spilte jeg litt X-Box, før Laila og Jeff dro til Rugged Wearhouse, og jeg orket ikke bli med. Spiste middag, og snakket med folk på MSN.

Jeff kom etterhvert hjem, og vi spilte litt X-Box, før vi gikk opp og spiste is. Rundt halv ti gikk jeg på rommet, og slappet av. I morgen skjer det vel ikke noe spesielt vil jeg tro, men regner med det blir endel lekser.

Ingen kommentarer: