mandag 6. oktober 2008

Søndag 5. oktober

Johoy!

Søndag er kirkedag, og dagen i dag var jo selvsagt ikke noe unntak. Jeg våknet tidlig, rundt 06.00, men sovnet igjen en halvtime senere, og stod opp rundt klokken 9. Tok en rask dusj, før vi måtte dra ned til kirken.

Først en time bible study, før vi hadde worship. Jeg er sånn smålei av dette nå, og skjønner ikke hvorfor i all verden man må be 8 ganger i løpet av 2 timer, og 5 ganger til på kveldsworship, og hvorfor man må gå i kirken så ofte. 1 time, slik som resten av landet er da vel mer enn nok?

Til lunsj dro vi hjem å spiste i dag. Vi laget hver vår panini og spiste egentlig der hvor det passet oss. Etterpå gikk jeg i kjelleren og spilte litt X-box, før jeg leste litt på leksene, og etterhvert spiste middag. Etter middag var det altså klart for nok en tur i kirken.

Vi kjørte ned til Church of Christ igjen, og hadde en ny worship. En time senere er det over, og vi dro på QT og fylte bensin. Jeg og Jeff gikk som vanlig inn å kjøpte oss drikke.. Jeg har helt glemt hvor mye det er for et beger med brus på bensinstasjoner i Norge jeg. Rundt 30,-? Her koster en 32oz beger med brus kun 89 cent, altså godt under 6 kroner.

Vi dro hjem, og jeg så litt mer på leksene, spiste et par kjekser, og nå er jeg klar for å legge meg. Klokken er bare ti, men jeg er trøtt som faen.. I morgen begynner siste uken før høstferien, og vi går frem til torsdag, hvor vi har en halv dag. Da får vi også karakterene for de første ni ukene. Ni uker på skolen allerede?

Jeg kom til å tenkte på en ting i går og.. Nå har jeg vært her i 67 dager snart, og om ikke så alt for lenge så ryr det på med happenings på en lang rekke. Halloween, Thanksgiving, Jul, Tur til New York (Nyttår) og da er vi halvveis allerede. Dette året går fort, alt for fort!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo lille venn.

Ja dt er mye kirke da men det går vel bra vel...

Æ syns det er bra at året går fort.....

Klemz fra mamma

JUNE MARIA: sa...

Du aner ikke hvor mye jeg misunner deg. USA er flott, og du, da - bor der! Jeg har selv tenk å gå et år i USA, når den tiden kommer.
Virker som om du har det bra. Jeg leser bloggen din hver dag, og den er kjempe bra!
keep up the good work ;-)