søndag 5. oktober 2008

Lørdag 4, oktober

God kveld folk!

I dag har det altså vært lørdag, og den har vært hektisk... Startet dagen klokken 06.30. Tok en dusj, før jeg gjorde meg klar for å kjøre til Atlanta. 07.30 var vi i bilen, og kjørte sørover. Jeg lurte dere litt i går og sa vi skulle sør for Atlanta. Det stemte altså ikke, for vi kjørte inn til Atlanta, før vi tok av og kjørt nordøst mot Roswell.

Etter litt leting fant vi Woodland Elementary Charter School og de andre folka fra OfficeMax som vi skulle gjøre et prosjekt med. Vi signet inn, og fikk tildelt et område hvor vi skulle rake, luke ugress og plante noen tulipaner og greier. Ikke så veldig avanserte greier altså. Vi ble ferdig på 2,5 timer, og da dro vi for å spise.

Endte opp på Sonny's BAR-B-Q og jeg spiste en hamburger med bacon og fries. Altså ikke noe særlig til BBQ på meg :P Vi ventet alt for lenge på maten, og det var utrolig rart, siden det ikke var så veldig fullt på restauranten.

Vi kjørte videre, og stoppet på Whole Foods. Det er ikke akkurat plassen hvor normale mennsker kjøper maten sin, men mer for overklassen med alt for mye penger. Grunnen til at vi stakk innom, er fordi Whole Foods selger matvarer fra hele verden, og jeg ville se om de hadde noe norsk. Det hadde de vettu! Først fant jeg Voss vann (yay :D) og etterhvert fant vi og Jarlsberg ost. Ble skuffet over å ikke finne norsk sjokolade, men like greit, siden det sikkert ville kostet $10 for en liten sjokoladeplate.

På ettermiddagen slapper jeg bare av, før jeg, Jeff og Laila kjørte på Wal-Mart og handlet litt greier. Det tok fort en liten time og litt til før vi var hjemme igjen, og da var vel klokken rundt 9. Etterpå har jeg ikke gjort noe spesielt, og nå er det senga..


1 kommentar:

Anonym sa...

Hei,sveis :-)

Gjort en innsats for samfunnet i helga du da. Bra du venner deg på dugnad. Det blir ikke noe mindre av dem i løpet av årene. Heimlandet er iallefall bygd på dugnad!

Men du: send meg en mail når du får tid da. Jeg har ikke ordna meg med IP-telefon enda så mail er tingen frem til da:-)

Keep on going Martin!!!