lørdag 4. oktober 2008

Fredag 3. oktober

Hoyhoy...

Dagen i dag har vært veldig chill, men når jeg tenker på alt som skal gjøres i helgen, så ble dagen kjedelig. Blir også rimelig deprimert over kulden her om morgenen nå. I dag var det 6 grader når vi dro klokken 07.20.

I dag var jeg ikke særlig sulten, så ble en halv pop-tart før jeg måtte ut for å rekke bussen. Som jeg skrev så var det iiiiskaldt, og jeg vurderte genser i dag, men droppet det. Fremme på skolen, så gikk jeg inn på biblioteket og leste om gårsdagens debatt på nettet.

Var forberedt på en prøve algebra 1 i dag, men det hadde han visst ombestemt seg på. Vi slapp å ta prøven, og fikk heller et 8 siders reviewgreie fra forrige semester, som altså er hundre ganger enklere enn det vi jobber med nå. Altså, ligninger som 2x 4(x -7) = -8 fks. Han sa at så lenge det var fyllt ut helt så fikk vi hundre på den (forstå det den som vil..). Etterhvert innså han at vi ikke rakk å fylle den ut, så han sa vi kunne ta det i lekse til mandag... Tre minutter senere ombestemmer han seg, og sier vi ikke får noen lekse, og kan bare levere inn det vi har gjort så langt.

US History ble som vanlig brukt til å skrive notater, før vi gikk igang med to nye presidenter som vi måtte ta notater om, pga den prøven vi har før jul. Fikk et worksheet og lekser, før timen var over.. Det som er sært, er at når andre time er over, så har vi bare to perioder igjen :p Dog er klokken bare 11.38 når vi går ut av klasserommet.

I Multimedia gjode jeg ferdig powerpointen jeg jobbet med, før jeg egentlig gjorde ingenting de siste 45-50 minuttene før senior bell ringte. Gikk ut og ventet på bussen, mens jeg snakket med AnnaLee og tildels Ashley, som drev å solgte sjokolader.

Så til dagens artige historie angående sinnsykt dumme amerikanere (en lærer..). Bussen kom til vanlig tid, og jeg gikk ut på plattformen hvor den skulle stoppe, men en lærer ropte på meg, og ba meg komme tilbake.. Javel, tenkte jeg og gikk tilbake. Bussen stoppet (og det kom en buss til like bak, som skulle stoppe lengre borte. Altså langt unna min buss) og vi gikk mot bussen. Da kommer samme lærer bort til bussdøren og sier vi ikke hørte etter, og vi fikk ikke komme inn på bussen før vi hadde vært tilbake på busstoppen. Så vi gikk tilbake, stod der i 0,1 sekund og gikk tilbake. At det skal gå an å være så sinnsykt idiotisk dum? Vi er ikke i barnehagen!

Når vi endelig kom hjem, så spiste jeg litt corn flakes, før jeg spilte X-box i et par timer. Laila og Don dro på kamp, mens Jeff så på film. Etterhvert gikk jeg opp og snakket med folk på MSN, og plutselig var visst klokken 21.45, og Don og Laila kom hjem igjen. Snakket med Nathalie, før jeg gikk nå skal til å legge meg.

Vekkerklokken er stilt til 06.30, og i morgen er det lørdag. "Hva faen?" tenker du vel nå...? Joda, jeg skal til utkanten av Atlanta i morgen (sørsiden) og rydde på en barneskole. Gleder meg som en unge... Eller ikke? Jeg savner helgene mine hjemme! :P

3 kommentarer:

Leonie sa...

6 grada, å nei å nei :p
Tenke du e glad for at du itj e i Montana ;p

Hadd søstra mi nå interessant å si da?
Jaujau, Martin, du får kos dæ med rydding på barneskolen ;)

Anonym sa...

hei!
som tidlgere utvekslingsstudent har jeg fulgt med på bloggen din av ren nysgjerrighet og for å "vekke gamle minner"...prøver ikke å være negativ her, men heller jelpe deg før det er for sent... i forhold til mitt år så høres det ut som du har det fryktelig kjedelig... vet at det er mye rutiner ofgsån med skolen, men alikevel mann! du må da se å skaffe deg noen venner å henge med etter skolen, bli med i en klubb eller bedriv en sport... ser at du betaler dette året selv, så hadde det vært meg, så ville jeg definitivt ha gjort myyyye mer ut av det! dette er en "once in a liftime opportunity" som du rett å slett ikke kan skusle bort foran pc'n for å snakke med kompiser hjemme!

Martin sa...

@ Lars k: Du tror ikke jeg prøver? Jeg er medlem i FBLA, men aktivitetene har ikke startet enda. Skolen min satser stort på høstsportene, og blant annet footballoppkjøringen startet i juni, og det ville vært umulig for med å blitt med der. Når det gjelder andre sporter, så er det ingen som passer meg. Skal spille soccer til våren, når sesongen starter.

Og når det gjelder venner etter skoen, det er ikke lett... Veldig mange har sporter etter skolen og er ikke hjemme før i 7-tiden, og da er det lekser. Det gjør det umulig å gjøre noe etter skolen.

Høres ikke ut som du kjenner meg. Jeg prøver, trust me.