tirsdag 7. oktober 2008

Mandag 6. oktober

Mandag er mandag.. Mandag er som regel veldig tamme dager, og dagen i dag var ikke noe unntak. Alle på skolen var deppa etter nok et tap på fredag, og dermed ble hele dagen ganske så kjedelig.

Stod opp i riktig tid, og tok en dusj. Rakk bussen akkurat og kom tidlig til skolen. Fikk gjort litt lekser, før jeg gikk til Algebra 1. Vi gikk igjennom materialet vi skal ha på midterm eksamen denne uken, men jeg sliter fortsatt med å forstå med på dette meg linear inequalities som jeg slet så fælt med i starten av året.

US History var ganske så kos i dag.. Det var 40 minutt med notatskriving, før vi tok enda mer notater til tre nye presidenter. Nå er vi igjennom 8 av 43 presidenter. Jeg leverte inn leksene mine, og fikk sjokk når han sa det vi ikke trengte å gjøre de til i dag, men de var due i morgen. Da har jeg ihvertfall bedre tid på bonusene ihvertfall!

I web design hadde vi en vikar som er helt jævlig.. Feit mørkhudet idiotisk dum kjerring.. Hun pekte på tavla og ba oss jobbe med oppgavene. Med en gang vi snakket i klasserommet så fikk vi kjeft for at vi "bråket"... Hva tror hun at hun er? Hun kan da ikke bare komme inn i en såpass interaktiv klasse som Web Design og bare be oss holde kjeft og gjøre oppgavene på tavla...? Btw, så er jeg ferdig med de oppgavene for to uker siden.

Siste time, multimedia. Hadde midterm i dag, og det tok så og si hele timen. Først laget vi en powerpoint på 9 slides, og deretter hadde vi en multiple choice test med 25 spørsmål. Veldig lette oppgaver, og blir skuffet om jeg ikke får en A på denne oppgaven.

Når jeg kom hjem lå det er brev i postkassen.. Fra Forbrukerrådet :P "Hva har BeFs funnet på nå", tenkte jeg. Joda, BeFs sendte meg en brosjyre han har laget, med en post-it lapp som sa "Nå skulle skolen ha sett hva jeg får til når det gjelder brosjyrer. -BeFs". Veldig fin brosjyre Befs! Kunne du fortalt litt mer om hvilke programmer osv. som er brukt?

Snakket med Pappa og Mamma på telefonen i nesten en time, før jeg så på Tante Gro på Sykehuset på TV3. Web-Tv altså..

Ble ikke noe middag i dag, så jeg spiste bare en pop-tart og noen kjeks.. Ikke noe å bli mett av, men jeg orket ikke spise noe annet i dag. Etterpå spilte jeg litt NCAA, før jeg så på leksene i en stund.

Nå har jeg meldt meg på turen til New York til nyttår, så får vi se hvordan det blir. Men nå er det sent, og jeg skal legge meg.. God natt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo lille venn.

Hyggelig å snakke med deg igjen. Ikke så mye som skjer hjemme da skjønner du, en jeg får i hvertfall høre stemmen din litt.

Bra du såg innslaget med tante Gro på Tv3. Var det ikke bra kanskje?

Ha en fin dag.

Klem fra mamma

Unknown sa...

BeFs sendte en brosjyre jeg har laget... Har du laget den?

Det jeg hovedsaklig har brukt er PS3 (extended ver.) og bærbaren. Ble litt tungt å jobbe med 20+MB filer, men det fungerte da ganske greit (bedre enn jobbmaskina anyway). Kartet fikk vi fra trondheim spektrum, AI-fil, og av en eller merkelig grunn så forsvant den nederste delen. Man man skjønner da hvordan man kommer dit egentlig.

Martin sa...

Oops, gikk litt fort i svingene der, BeFs.. Endre nå :)

Trodde du hadde brukt noe mer avanserte greier jeg nå, men der tok jeg visst feil! Bra jobba!

Anonym sa...

Glemmer å skrive under med navnet mitt innimellom jeg:-)Begynner å bli gammel og glemsk. Kanskje best at jeg starter med å skrive navnet mitt øverst. Hehe! Skriv mer om turen du skal på i mellomjula da og send meg svarmail når du har tid.

Klem fra Tone E/TEA