torsdag 23. oktober 2008

Onsdag 22. oktober

Har dårlig tid, så bloggen her blir sikkert ikke så lang. I morgen skal jeg svare på spørsmålene dere har sendt, i tillegg til kommentaren jeg fikk på gårsdagens blogg, angående Obama vs. McCain.

I dag så våknet jeg tidlig og hoppet i dusjen i det klokken ringte 06.30. Tok som vanlig en dusj, og spiste frokost. Bussen var noen minutter sen i dag, men det gjorde meg ingenting egentlig. Før vi fikk forlate bussen på skolen så mått Ms. Wanda gå igjennom sikkerhetsrutinene på bussen, samt forklare at folk skulle være ute når bussen kommer (Vi må ofte vente i 2 minutter på et par som bor i et redneck nabolag..).

US History var rimelig lett idag.. Først tok vi notater, før vi fikk utdelt et kart over Europa under World War I, og det var rimelig feil.. København ligger i Sverige, og Island er ikke et land, men noe mitt i Atlantern, osv.. Men ja, vi skulle fargelegge og skrive navn på ting osv. Leverte det inn, men fikk beskjed om å ta med hjem for å study til prøven om det i morgen.. Ja, jøss..

I Web Design så vi en fin dokumentar om Obama & McCain. Ikke en veldig politisk dokumentar, men heller hvordan de har blitt den de er osv. En veldig god dokumentar, og den kan sees på PBS sine Frontline sider om det skulle være av interesse. Mr. Satterfield spørte endel enkle spørsmål, som hvem personene på filmen var, og jeg var den eneste som svarte. Likte kommentaren til Mr. Satterfield etterhvert: "Guys, Martin is an foreign exchange student, and he knows more about American politics than you guys..".

Fortsatte med brosjyren om valget i multimedia, men er ikke helt ferdig enda. Håper jeg rekker å bli ferdig i morgen. Jeg mekker den i Photoshop, men må jobbe over nettet via LogMeIn på pcen hjemme, så det går ikke like fort.

Etter skolen så dro jeg hjem og gjorde ingenting, frem til vi dro i kirken rundt halv 8. Orker ikke skrive om kirken som vanlig, men i dag så ble jeg oppgitt over det de snakket om igjen..

Dro en kjapp tur på Wal-Mart før vi dro hjem, og jeg handlet en ny notatblokk (Dette blir min tredje på 10 uker...), nye blyanter og en 2L brus til FBLA driven vår. Dro hjem, gikk ut med søppel og snakket etterhvert med folk på MSN og Facebook.

Beklager at jeg ikke svarte på spørsmålet om Obama i dag, men skal ta det i morgen. Jeg er fro trøtt til å skrive noe som gir mening akkurat nå. Gudd najt folks!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei på deg, lille venn.

Godt å høre at du gjør det bra på skolen. Er det ikke litt kuult at du vet mer enn de Am.studentene om Am. politikk?? Tøft..

Har hatt fri idag. Vært med mormor på Levanger for å få nytt hørapparat. Det funket bra.

Vi snakkes.

Klemz fra mamma