torsdag 2. oktober 2008

Onsdag 1. oktober

Hohoy!

Dagen i dag har egentlig vært helt ok, men likevel ganske slitsom...

Stod opp litt sent i dag også, men ble klar til bussen skulle komme.. Men da kom Jeff inn på rommet og sa at Laila kunne kjøre oss til skolen idag, så fikk slappet av litt til før vi dro. Spiste en pop-tart til frokost, og så over leksene for å se hva jeg måtte gjøre ferdig før 2nd period.

Møtte opp på klasserommet til Mr. Levine, men da announcementsene startet så sa de at alle seniorer som ikke har tatt bilde til årboken måtte komme til auditoriumet og gjøre det med en gang. Jeg møtte opp og signet in, før jeg fikk på meg skjorte, sløyfe og dressjakke.

Etter 25 min ble det min tur, og fotografen brukte to minutt på å få meg i riktig posisjon, før han tok et bilde, og det var alt. Grunnen til at han bare tok et var fordi det var gratis. Har ikke fått bildet enda, men skal visst kunne se det på nett på fredag, så får legge det ut da.. (Så lenge det ser ok ut.)

Andre time gikk jeg til US History, og til vår store overraskelse hadde vi ingen undervisning i dag... Han sa at dagen i dag var hans måte å være grei på, og alle som ikke hadde tatt en test eller noe, fikk gjøre det. Jeg som har tatt alle testene gjorde ferdig en worksheet, før jeg startet på leksene til i morgen.

Resten av dagen forløp som normalt, og jeg tok bussen hjem. Det var latterlig kaldt ute i dag, og det er første dagen jeg virkelig har kjent at det er høst. Ja, det var 20 grader, men det er kald vind osv.

Når jeg kom hjem så ringte jeg Mamma og snakket med henne, før jeg tok en telefon til Pappa. Mamma kunne fortelle at pakken min er sendt, så da er det bare å vente.. 10-12 dager, så er den vel her.

Spiste middag, før jeg spilte NCAA Football inntil vi dro i kirken. Kirken er det ikke så mye å fortelle om selvfølgelig, men den timen vi var der gikk rimelig fort. Etterpå kjørte vi på Wal-Mart og handlet noe smågreier, og jeg handlet Pringles, Doritos og tyggis.

Nå er jeg passe trøtt og skal legge meg... Sneeiks!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo.

Takk forhyggelig prat igår. Alltid godt å høre at du har det bra vet du.
Eg hadde en kjempehyggelig bursdag igår med masse hilsner og mye besøk. Fikk masse fine gaver.

I dag har jeg en fortjent fridag...

Håper pakken din kjem hel fram.

Ha en fin dag.

Klemz fra mamma

Anonym sa...

Hallo Martin.

Endelig har vi lest på blggen din.
Håpe u ar det bra. Savner deg i Torgvn.
"Kløpper" på engelsk du no....??

We love you...

Klemz fra Elisabeth og Jan Borge