tirsdag 30. september 2008

Oi, jeg glemte å blogge!

Hei..

Kom akkurat på at jeg glemte å blogge i går :O Jeg var opptatt rett før jeg la meg, så glemte det helt.. Men her kommer den for dagen i dag ihvertfall.. Jeg beklager virkelig, men jeg glemte det altså når jeg la meg.

I dag sov jeg "lenge", til rundt 06.45 før jeg tok en dusj og spiste ristet hamburgerbrød med pepperoniskiver.. Jess :p Gikk ut og gikk frem til veien, akkurat i det Ms. Wanda rundet svingen oppe i Sassafras Trail.

På skolen så gikk jeg som vanlig til biblioteket og gjorde litt lekser, før klokken ringte, og jeg gikk til 1st period. I dag startet vi med en prøve, som var rett og slett en "prøve-prøven-på-nytt-for-å-se-om-du-får-en-bedre-karakter-prøve", og jeg orket ikke ta den fordi "taddadadaaaa", jeg fikk 107% på den prøven, og jeg føler det blir for dumt om jeg skulle ta denne testen og ende opp med 90.. Så jeg droppet den, og gjorde enda mer lekser.

I US History tok vi bare notater, før vi jobbet med en worksheet som skal leveres i morgen tidlig. Ble ikke ferdig, så det ble lekse til i kveld. Tredje time, web paqge design, ble rimelig kjedelig. Vi har tatt en pause fra web designen og har de to siste dagene jobbet med kryssord og multiplechoice tester online, om selve programmet, og det er villt vanskelig. Kryssordet har heldigvis en checkknapp du kan trykke på for å se om du har riktig bokstav på riktig plass, og ja den ble brukt veldig flittig både i går og i dag.

I Multimedia gjorde jeg ferdig en presentasjon kalt "Georgia on my mind" som gikk ut på å lage en 15 slides presentasjon om ting å oppleve i Gerogia, som skulle deles "med en foreign exchange student fra Japan, som skulle gå på Cass".. Jessda, her sitter utvekslingsstudenten og skal lære "utvekslingsstudenten" om Geogia. Men tror det gikk helt greit, og skal levere den inn og få karakter på den i morgen.

Etter skolen så snakket jeg med Ashley som har bursdag i dag, og ventet på bussen i varmen. Var ganske så varmt igjen i dag, og skiltet på skolen sa 90°F, rundt 33 grader celsius. Kom hjem og slappet av med en Pop tart, is og Cola... :P

Senere dro Jeff og Laila til sentrum, så da fikk jeg huset for meg selv. Hørte på musikk, og begynte sånn smått med leksene, men endte opp med å snakke med folk på MSN, og overtale Ingrid til å bli med til New York på nyttårsaften. Og jeg tror jeg klarte det :P Ikke sant?

Når Laila og Jeff kom hjem, så ble det panini middag, før jeg begynte med leksene. Der ble jeg sittende til rundt 10.10, og da har jeg altså plassert meg her i sengen. Nå er jeg veldig trøtt, så skal runde av her nå, og ta kvelden.

Men siden jeg ligger såpass langt bak Norge, så vil jeg allerede nå (selv om det er 30. september her), gratulere min kjære Mamma med 44-årsdagen. Begynner å bli gammel du og nå, ser jeg. Håper du får en fin dag, og jeg skal prøve å ta en telefon når jeg kommer meg hjem i morgen, så da er vel klokken rundt 23 hos deg.. Våken enda da vel?

God natt!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei du.

Takk for hilsen lille venn.

Gammel eg nei?????
Føler meg som 29 enda eg...

Berre ring du vennen. Har fri på torsdag så det går heil greit.

Ha en fin dag du og.

Klemz fra mamsen.

Anonym sa...

Hei, Mette og grattis me 29 årsdagen ;-)

Har sendt deg en mail Martin og BTW så skrapa jeg is i dag morges. Brrrr! Nå er det skikkelig høst her. Men det er nå vakkert da :-)

Klæm fra TEA