mandag 29. september 2008

Søndag 28. september

God morgen/kveld/ettermiddag whatever..

Helgen går mot slutten, og dette har faktisk vært en ganske så ok helg! Så i dag våknet jeg rundt 8.45 og ta hoppet jeg rett i dusjen, før jeg spiste en bolle med frokostblanding. Ordnet meg, før vi dro ned til kirken.

Først var det bible class, og som vanlig var det kjedelig. Vi gikk så til neste post, altså worship. Bobby pratet ikke så lenge i dag, så det var positivt. Etter worshop dro jeg, Don, Laila og Monica til Moe's og spiste lunsj. Og Moe's er bare utrolig crazy... Når man kommer inn døra blir man møtt av alle de ansatte som roper "Weeeeeeeeeeeeeeelcome to Moooooooooooooooe's" i det man kommer inn, og ja det gjelder alle.. Så du blir rimelig lei det etter 1 minutt. Moe's har forresten mexican food, texas style.. Hva nå enn det skal bety.

Vi dro så hjem, og da kom også Bob og Jeff også... Vi spilte, eller jeg spilte NCAA Football mens vi ventet på Andrew. Da han kom overlatet jeg Xboxen til dem, og gikk opp og spiste is og slappet av. Slappet av frem til det var på tide å dra til kirken igjen.

Kjørte ned til kirken, og hadde en helt annerledes worship... Den klart beste så langt. Vi sang i en time, før det hele var over. Var Snack & Yak etterpå, men Laila orket ikke være igjen, siden Don ikke var der. Greit nok det, så da kjørte vi hjem igjen. Og jeg nevnte det ikke istad, men QT hadde køer hele dagen. Når vi kjørte hjem ble de akkurat tomme for bensin og alle 80-90 bilene skulle ut på veien samtidig.. Kaos? neida.

Hjemme så ba jeg Laila sjekke karakterene mine og jeg er passe fornøyd.. Slik ligger jeg an akkurat nå:

  • Algebra 1: 103,57% (!!!)
  • US History: 67,7%
  • Web Page Design: 99,97%
  • Multimedia: 93%
Spiste en panini/toast greie før jeg bare har slappet av med musikk. Nå er klokken 11 og jeg skal til å legge meg. Må også få nevne at det i dag var 60 dager siden jeg forlot Stjørdal. 60 dager?! Det er vel en 1/5 av oppholdet mitt her. Kan ikke tro det har gått så fort. Jaja, jeg storkoser meg ihvertfall, så det har så langt hvert verdt hver eneste krone!

Natta!

Ingen kommentarer: