søndag 28. september 2008

Lørdag 27. september

Hoyy!

Fikk endelig sovet lenge i dag, så jeg stod opp like etter klokken 11, og da tok jeg en dusj som vanlig. Spiste ikke frokost/lunsj, men vi kjørte omtrent umiddelbart ned til Zaxby's og spiste lunsj. Etterpå hadde vi en 1,5 timers handlerunde på Lowe's og etterhvert Wal-Mart. Jeg har fått enda et nytt irritasjonsmoment, og det er handlevognene her. De er umulige å håndtere... Og btw, vi handlet en vogn full og betalte rimelig mye, men bak oss kom det en familie med 3 (JA, TRE!!!) handlevogner fulle med matvarer. Tør ikke tenke på hvor mye det måtte ha kostet.

Vi kjørte hjem, og slappet av frem til middag. Der ble det servert enda mer kylling, og som vanlig så smakte dette veldig godt. Tok det rolig frem til klokken ble sånn halv syv, og da kjørte Don, meg & Jeff over til Tiffany. Vi laget bål og satt ute frem til klokken ble 11, og da kom Don og Laila å hentet oss. Det var en hyggelig kveld, men nå må jeg vaske de jævla klærne med en gang, siden de lukter bål :p

Vi kjørte så for å fylle bensin, og ingen bombe at det var kø. Det var kø helt ut på highwayen, og det gjelder alle de fire stasjonene på begge sider av veien. Jess, det er "krise" nå, og det er amerikanerne som lager den selv. Når panikken bryter ut, så skal alle ha bensin samtidig, og folk som tidligere kanskje fyller for $10 hver gang, nå betaler $40, og litt til. Men la de bare holde på, om de vil lage sine egne kriser, så greit for meg.

Kirke i morgen... 'nuff said.

1 kommentar:

Nathalie sa...

Hehe, vel følger ikke så mye med på football ettersom at jeg ikke kan reglene:p
Må lærere meg reglene, men det virker ganske komplisert.

Jepp, jeg vet.Håper jeg har tida til å gå online til uken :D