lørdag 27. september 2008

"John I have a bracelet too!"

God helg folkens!

Da var det endelig helg igjen, og slik blir dagens lille oppsummering; Stod opp opp rundt 06.30 og tok en dusj. Pakket sammen alt av skolesaker jeg rotet rundt om i huset i går. Prosjektet, skrivesaker, bøker og notater i lange baner. Plutselig kom bussen, og jeg måtte vente i 5 min før hun kom tilbake etter runden inne i vår sub division, ettersom jeg ikke rakk å komme meg ut før.

I algebra 1 så er vi igang med graphing igjen, og jeg tror hjernen min ikke kan lære seg akkurat det. Blir passe frustrert, men håper det blir bedre til uken. Klassen var bråkete som vanlig, og i går når jeg var syk så var visst klassen helt umulig, så i dag var rektoren innom igjen, men i dag var policeduden med også. De sa ingenting, men han har en evne til å få klasser til å bli jævlig stille! Det elsker jeg med han :P

Etter timen så skulle Mr. Levine skrive en admit slip til meg, slik at alle lærerne kan skrive under på at de har fått med seg at jeg var borte osv. Han hadde selvfølgelig ikke slike på rommet sitt, så jeg måtte bli med han opp på kontoret, noe jeg ikke hadde tid til (har 7 minutt fra klokken ringer, til neste time starter). Men ja, ble men han rundt hele skolen slik at han fikk skrevet den, og klokken hadde allerede ringt, så han ble med meg bort til Coach Allen så jeg ikke fikk tardy når jeg kom. Leverte så inn prosjektet, bonuser for kapittel 9, 10 og 11, før vi hadde 100 spørsmåls multiple choice test om kapittel 1 til 11 US History. Dette tok omtrent hele timen, så fikk gjort litt lekser i slutten. Altså ingen undervisning.

I Web design hadde vi og en prøve, og det kan ikke kalles prøve engang. Vi åpnet boken på en side, og målet var å lage det som stod på siden, ved bruk av tabeller... Latterlig enkelt, og resten av timen ble brukt til å hjelpe andre med prøven(!!!).

Etter skolen så slappet jeg av med litt NES emulator på nettet, før vi dro for å spise middag. Endte opp på Cici's Pizza, som har pizzabuffet, bare større enn alt annet du finner i Norge. Jeg ble fort mett, så spiste bare fire biter. :P Vi kjørte en kort tur innom Target, før vi dro hjem. Btw, omtrent alle stasjoner er tomme for bensin i kveld også... Er jo ikke rart det blir tomt, når alle tror det blir krise og fyller hver gang tanken er halvveis tom, og i tillegg fyller på kanner.. Ja, de gjør faktisk det her!

Når vi kom hjem så var det bare å sette seg ned ved TVen/PCen og se på den første av fire(?) Presidential Debates, mellom Barack Obama og John McCain. Dessverre ble det ikke heeelt som jeg hadde håpet, og spådd på forhånd, men det ble en gjevn og til tider urolig debatt. Vil si det ble ganske så uavgjort, men Obama hadde stålkontroll på økonomispørsmålet. McCain klarte seg "godt" i spørsmålet rundt krigføringen i Irak, og andre land. Hans meninger er jo helt på trynet, men Obama klarte ikke vise sev som den lederen han skal være, Dessverre. Men det var en helt grei debatt. Jeg liker dog debattene med litt mer liv i, bedre enn denne typen. Her ble publikum bedt om å være helt stille, og ikke klappe, eller lignende.

Nå er jeg trøtt, så skal runde av bloggen her nå.. I morgen er det lørdag, og jeg håper vi ikke har noen planer i morgen. Dessverre ser det ut som vi skal på sånn youth devotional ting til noen i kirken, noe jeg ikke har veldig lyst til på en lørdags kveld. Gudd najt!

1 kommentar:

Linda sa...

Hva er youth devotional ting?:)