fredag 19. september 2008

Torsdag 18. september

Halleihei!

Dagen i dag har vært ganske så normal. Ergo, det har ikke skjedd noe veldig spennende i dag. Skal likevel prøve å få ned litt på papiret her, så får vi se hva vi ender opp med..

Stod opp i riktig tid, men holdt på å miste bussen. Når jeg kom til skolen satte jeg meg ned og gjorde litt lekser, som jeg ikke ble ferdig med i går.. Kirken tar alt for mye tid :O

Mattetimen i dag ble rimelig interessant.. Vi hadde så vidt kommet i gang med undervisningen, etter at 3-4 hadde blitt skrevet opp for detention. Vi fikk tilbake gårsdagen oppgaver, og Mr. Levine var skuffet, veldig skuffet over klassen. Jeg fikk nok en A, men det var mange som fikk godt under 20/100 på den. Med 10 oppgaver vil det si under to riktige svar... Men så kommer det som gjorde timen såpass interssant; En i klassen leverte inn oppgaven i går, og ba visst om å få gjøre den ferdig i dag. Likevel hadde Mr. Levine satt karakter på det han gjorde, og da ble han sint. Reiste seg og ville ha et svar på ditt og datt.. Mr. Levine sa de skulle se på det når vi andre fikk dagens oppgave, men det var han tydeligvis ikke enig i. Mr. Levine ba han gå ut av klasserommet, men han nektet. Det endte med at Mr. Levine måtte tilkalle campus politiet, men han nissen stakk av 30 sek før polisduden kom.

US History er det egentlig ikke så mye å skrive om.. Vanlig dag med notater, worksheets, og vitser i et sett.. Så også starten på en film i slutten av timen. Hvorfor må de alltid bruke gamle TVer og VHS når man har prosjektor og stuff?! Er umulig å se hva som skjer på den lille skjermen når man sitter helt bakerst i klasserommet...

Hva skjedde resten av dagen? Jo, jeg jobbet sakte videre med prosjekt fem i web design, og i multimedia begynte vi å lage kalendere. Ms. Newsome var borte, så vi hadde en vikar som ikke visste hva PowerPoint var, så var ikke mye hjelp å finne der.

Etter skolen dro jeg hjem og ringte Mamma. Snakket med henne i en liten halvtime, og ba henne sende meg pakke.. Så nå venter jeg spent! Don kom hjem fra VIP tur til Ryder Cup i dag, og hadde med bilder fra treningsrundene denne uken. Han møtte visst flere stjerner, og kommende golfstjerner. Firmaet han jobber i, hadde eget VIP telt med fri bar, TVer, osv. Var visst et kjempeopplegg de hadde der borte.

Resten av dagen slappet jeg av med X box, lekser og MSN. Egentlig ikke så mye mer som skjedde i dag... I morgen skal vi på fair, og kjøre karuseller til vi spyr. Inngang er visst $15, så håper virkelig det er bra! Lørdag er det som jeg nevnte i går, Atlanta og CNN Center som står for tur.. blir visst ingen tour, så om det ser bra ut, så må vi få til dette senere.

God natt folkens! Helg i morgen :D:D:D

1 kommentar:

Anonym sa...

Martin,
Nu er bestemor vel hjemme igjen og jeg blir bedre dag for dag. Jeg falt nemlig ned av stigen for to uker siden, ingen benbrudd eller indre blodning, men saar som bare det. Brystet foles som en skranglekasse.

Du, da du ble spurt om du kunne vaere tudor, da skulle du ha slatt til. Man laerer forst et fag ordentlig etterat man har forsokt a laere det bort. Det du ikke vet, finner du fort svar pa, og dine elever vil vaere talmodig og takknemlig. Dessuten kommer du i naermere kontakt med andre elever og slik forstaelse forer ofte til respekt og vennskap.

Sta pa, fa med deg sa mye kunnskap som mulig, laerdom er lett a baere, vet du.
Tordis