lørdag 20. september 2008

"Aww, I'm gonna be your friend.."

Gudd mårning folkz...

I dag var det endelig fredag, og det var veldig tungt å stå opp i dag. Fikki meg en pop tart til frokost, før jeg løp ut til bussen, fant setet mitt og skrudde på iPhonen.

Fremme på skolen gikk jeg til biblioteket og jobbet med leksene mine. Når den første klokken ringte, gikk jeg til første time med Mr. Levine. Fikk oppdaterte karakterer i faget, og nå har jeg 97,64%, noe som er en sterk A. I dag itnroduserte han oss til graphing igjen, og jeg skjønner ikke en pøkk. Med 45 minutter igjen av timen fikk vi gjøre hva vi ville inne i klasserommet, og da ble det mye støy igjen. Spurte Mr. Levine om jeg fikk gå til biblioteket, noe jeg fikk.

Ikke så mye mer å si om dagen egentlig.. I siste time rundt klokken 2.50 gikk alle ut i gangen og vi hadde et slags pep rally. Fotballspillerne, korpset og cheerleaderne gikk rundt skolen to ganger (inne i gangen altså). Skal si det ble mye støy! Tilbake på klasserommet blir vi møtt med denne meldingen fra Mr. Nelson: "All students, listen up. I'm sorry to say this, but Cass High, you are dismissed! Go Colonels!". Det er jo vel og bra det, at vi slutter skolen 20 min før tiden, men når jeg skulle på møte med Mr. Silver rundt 4.15, så ble det laaaang venting på meg. Satt bare utenfor front office og spilte fotball på iPhonen.

På møtet ble jeg ikke mye mer klokere, men vi jobber fortsatt med at jeg skal få diploma. Jeg må i så fall ta alle de 5 graduation testene, og 4 av de har allerede vært. Den siste, og hardeste som er writing, er på onsdag. Så jeg må nok ta den. Gruer meg, men har ingenting å tape ihvertfall. Jeg tror det blir sånn at jeg får være med på seremonien uansett, men jeg er fortsatt usikker!

Kom hjem rundt 5, og da spiste vi middag ganske så kjapt. Gjorde oss klare, og jeg og Jeff ble kjørt til the fair. Det var kort og greit et tivoli. Ikke slik folk hadde forklart til meg tidligere, men greit nok. Møtte Jeff's vennine Tiffany der, og et par til. Snakket litt med Tiffany, og hun er utrolig søt. Hun ble litt "sjokkert" når jeg sa jeg ikke hadde særlig mye venner etter skoletid, så da sa hun at hun ville være venn med meg, slik at jeg ihvertfall hadde en :P

Vi kjørte flere forskjellige attraksjoner, og nå har jeg vondt i hodet! Svimmel ble jeg av flere at greiene der og... Når vi ble plukket opp rundt 10.20, så kjørte vi innom drive-thruen på Checkers, og kjøpte double bacob cheeseburger og shake. Kjørte hjem, mens vi hørte på radioen. Cass Colonels tapte dagens kamp mot Rome 28-0 hjemme på Cass. Skuffende, men Rome er veldig gode. Resten av Bartow County lagene tapte og, mens laget til han rike duden i kirken vant den andre kampen på rad. 58-7 tror jeg det var.

I morgen skal jeg altså til CNN Center og møte Rachel (Områderepresentanten min)... Møtet tar visst 1,5 til 2 timer.. Yay...?

Sneiks!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo.

Bra du har fått deg en venn da, Martin... På tide det vel:-)

Skulle hilse så mye fra tanta Unni. Du får skrive en mail til de når du får tid. Kanskje til de andre tantene dine og...

Håper du har en kjempefin tur til Atlanta og at du får se litt derfra og. Her er alt bare bra.

Hilse fra oss til alle.

Klemz fra mamma