torsdag 18. september 2008

Onsdag 17. september

Hoy!

I dag var det utrolig kaldt igjen.. (72 F), og det var såvidt jeg vurderte å ta med meg genser på skolen. Droppet det, og overlevde dagen. Bussen kom til riktig tid, og kom dermed til skolen alt for tidlig.

Fikk tilbake to innleveringer i Algebra 1, og jeg scorte A på begge to.. Føler jeg begynner å få taket på dette nå :P Har nest høyest karakter i klassen, med en 93 avg. Høyeste er 100.. Hvem det er aner jeg ikke, men h*n er god til å skjule at h*n gjør noe... Igjen en bråkete dag, men jeg kom meg igjennom oppgavene som måtte gjøres.

I US History fortsatte vi med notater, og nå har vi snart nådd the Civil War. Altså rundt 1860. Igjen kom det utrolig mange morsomme kommentarer fra Coach Allen, og timen var faktisk helt grei. I slutten så hadde vi en konkurranse hvor vi skulle "fill in the blank", altså et ord som manglet. Den som svarte riktig fikk en godterigreie, og et bonuspoeng. Når vi kom til siste spørsmål så var jeg fortsatt ikke spørt, og ble skuffet når jeg igjen ikke fikk svare. Tre andre fikk svart, og alle svarte feil. Da så han endelig at jeg ikke hadde svart, og dermed ble jeg spørt. Endte opp med et bonuspoeng og en mint på meg ja! Ikke akkurat vanskelig. Var ei som btw ikke visste hva hovedstaden i Mexico er. Hun svarte San Diego.... 'nuff said.

Hadde vikar i US History idag, og dermed fikk vi heller ikke idag noen ny oppgave. Dermed jobbet jeg og Brian litt sakte videre med prosjekt 4 (2 foran de andre..) og surfet på nettet. Skrev en mail, og endret på NFL Fantasy laget mitt før vi gikk til lunsj.

I Multimedia laget vi minibok, og ble ferdig like før skolen var over. Viste den til Ms. Newsome, og igjen sa hun at hun elsket å sette karakter på mine ting. Hun tok boken, spørte om jeg hadde ti sider, og ga den tilbake.. Jauda, lett! :P

Når vi kom hjem, så slappet jeg av i noen minutt, før jeg ringte hjem til Pappa og snakket med han i en halvtime. Han hadde bursdag i dag, you know... Etterpå så slappet jeg av frem til vi dro til mat.

Kjørte til Arby's hvor jeg igjen hadde Chicken Popcorn, eller små friterte kyllingbiter. Elsker det! Elsker Arby's! Kjørte videre til kirken hvor vi hadde bible study. Ikke så mye mer å si om den saken egentlig... Dro hjem, og jeg gikk på rommet nesten umiddelbart, fordi jeg er så trøtt...

Fikk vite i dag at jeg skal til CNN Center i Atlanta på Lørdag for å møte områderepresentanten min, Rachel. CNN Center er altså litt som Marienlyst og NRK... De har et slags interaktivt museum, innimellom kontorene and stuff. Om vi skal på tour vet jeg ikke, men vi skal ihvertfall dit. Blir sikkert fint det. God natt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo.

Grattis med fine resultater igjen, lille venn.

Dette gå da som smurt dette...
Stolt av deg.

Skal hilse fra alle på Aasen&Five.

Klemz fra Mamma og Svein

Anonym sa...

Gratulere me goe resultata på skola. Litt komisk at en nordmann veit meir om USA og landan rundt einn dæm som faktisk e AMERIKANERA:-) Artig ja! Flenk e du.

Bli artig me tur da. Like da multimedia og media generelt du, så æ håpe du får ei skikkelig omvisning og sjer en del nytt.

Æ ska på omvisning i Operaen i næste uke. Men der har du jo aillerede virri. Glede mæ da.

Vi ska bort på bursdag i kveld, også e de cup i hælga + bursdag te Krisse. Så de bli vel æ gløtte innom på sia di i hælga, men høre du itjnå fra mæ på nån daga så e de no bære fordi at dagan fyk så utruli fort.

Tuddelu og gla i dæ:-) TEA

Frode Hauge sa...

Haha Algebra 1 er jo driiiitenkelt!!!! er jo de alle freshmenna tar. Prøv PreCalc du!!!!! xD

Martin sa...

Ingen freshmans i klassen min.. Eller jo, er en..

Algebra 1 er enkelt ja, men nå har jeg aldri vært en racer i matte, så klassen er perfekt for meg. Kommer aldri til å prøve PreCalc. Har ikke interesse av å ta så harde fag som mulig.