onsdag 17. september 2008

Tirsdag 16. september

Tjohei..

Stod opp til riktig tid i dag. Rundt klokken 06.30. Tok som vanlig en dusj, og spiste frokost. Var utrolig kaldt ute i dag, men varmt nok til at man kan gå i t-shirt hele dagen. Men ja, uten tvil den kaldeste skoledagen så langt her borte. Begynner det å bli vinter?

I algebra 1 begynte vi med kvadratrot greier i dag, og ja, det blir bare rot. Skjønner det så vidt, men når man begynner med advanced kvadratrot så roter det seg til for meg... Nå er det ikke lenge før jeg går til Mr. Nelson og klager på støyen i denne klassen. Det er totalt umulig å jobbe med oppgaven. Mr. Levine er heller ikke helt god, når han med 30 min igjen av timen gir oss en oppgave som kan gjøres i lekse hvis vi vil. Da velger jo 90% av klassen akkurat det, og bråker det de klarer den siste halvtimen. Utrolig frustrerende.

Gikk videre til US History, hvor vi fikk nye assigned seats, og jeg ble plassert med en homie (mørkhudet fyr) jeg ikke aner hva heter. Tror det er Malcolm eller noe sånn. Uansett.. Han sover så og si alltid, og i dag gjorde Coach Allen noe med det. Han stoppet opp undervisningen, gikk bort til pulten, tok en skikkelig slurk kaffe, og pustet på rett opp i trynet på duden. Skal si han våknet fort, og kom fort til arbeid når det første han så var trynet hans.. Hah, priceless...

Web design har jeg egentlig ikke så mye å fortelle om... Surfet på internett som vanlig, og orket ikke gjøre noe særlig mer på neste prosjekt i boken. Utrolig hvor sakte de går fremover! Skjønner ikke at de bruker en uke på et lite prosjekt...!

Samme skjedde vel i multimedia og.. Vi skulle gjøre ferdig ting vi ikke var ferdige med. Så jeg jobbet med en oppgave om computer hardware, som jeg gjorde litt feil. Hadde for mye tekst på PowerPoint'en.

På bussen så kom det igjen et litt artig spørsmål, denne gang fra en dude med navn Dylan..

Dylan: So, are you like famous in Norway?

Her kunne jeg lurt han trill rundt og si ja, men gjorde jeg det? Nei.. Så langt tenkte jeg ikke :P

Når jeg kom hjem så slappet jeg av mens jeg ventet på at Laila skulle komme hjem med mat. Hun var til legen etter jobb, så hun kom hjem med to stykk double cheese and bacon burgers fra Checkers.. Aweeesome! Elsker den burgeren.

Snakket så med Bestemor og Tordis på telefonen, før jeg gjorde lekser i en times tid. Ikke akkurat noe sjokk, men etterpå så slappet jeg enda litt mer av med PCen. Nå er klokken rundt halv elleve, og jeg skal til å sove. I morgen er det kirke som står i fokus, i tillegg til skolen. Mulig det blir møte hos rådgiveren i morgen også. Vet ikke helt når Laila får til å komme bortover.

Er bare 16. september her enda, men når dere der hjemme leser dette, så er det 17. september. Derfor vil jeg benytte muligheten til å gratulere min kjære Pappa med 44-årsdagen. Håper du får en fin dag, selv om jeg ikke er der for å spise opp kakene dine. Ikke at jeg har brukt å gjort det før, men nå fikk jeg veldig lyst på kake av en rar grunn...

Uansett, ha en fin dag, og jeg kommer til å forsøke å ringe deg etter skolen i morgen. Gudd naaajt!

4 kommentarer:

Mari sa...

Hey:)
Hvor hen i georgia bor du?

Anonym sa...

Hyggelig av deg å legge ut bilde av far din :-) Hehe!

agan fyk og de bli itj mytid te skriving gitt. Skolearbeie bære formere sæ. Snodig greier?

Du får eta hamburgern din du. Far din har itj invitert på nå kake, så de bli vel itjnå uten at æ mekke nå. Får sjå ka vi finn på i løpet av daan.

Emma e heim i dag. Hu e syk, og bror din har en diger Donaldkul i hodet. Går hardt for sæ i barnehagen. Ellers e ailt bra og vi seinne dæ tusen klæmma og ønske dæ ailt godt å :-) TEA and the gangsters

Anonym sa...

Hei Påsan !!!

Takk for hilsen, jeg tror du bomma litt på alderen min, det er 39 jeg blir ........:-)
Ingen kake fest i dag , aller er jo bortreist eller noe sånt...
Tar med Tone og ongan ut for å spise etterpå.

Vi snakkes i kveld da

Big daddy

Anonym sa...

Hallo gutten.

Fint bilde av pappa du har satt inn... Grattis fra mæ og...:-)

Kos dæ.

Klemz fra mamma