onsdag 10. september 2008

Tirsdag 9. september

Noen dager forblir bare kjedelig, det er tirsdager et godt eksempel på. Startet dagen med en ganske sen dusj, og en rask frokost. Kom på skolen, og i dag føltes det ut som det var dobbelt så mange elever enn det vi vanligvis er. Gikk rett inn og satte meg på en benk og ventet. Traff ingen kjente, men ble sittende å snakke med en særedeles sær "black guy" som sier "yo, sup?" hver gang han ser meg.


Fikk et "tilbud" av Mr. Levine i dag. Han viste meg karakteren på en prøve vi hadde i forrige uke, som var den beste prøven min så langt i år. Han sa jeg kunne gjøre det litt bedre, og han spørte om jeg ville gjøre den igjen. Fikk dermed med prøven hjem for å gjøre i lekse til i morgen.

US History var ganske greit i dag. Coach Allen var tilbake i godt humør, og frydet seg kraftig over at han har nå 14 elever å sende til ISS (In School Suspension). Ikke vet jeg, men tror han elsker å sende folk til detention og ISS, men det gjør kanskje alle lærere? :P

Mr. Satterfield var tilbake i dag og i dag skulle klassen gjøre project 2 i boken vår. Jeg er forbi det for lengst, så igjen ble jeg sittende å gjøre lite/ingenting. Leste på diverse blogger, og pratet med Miranda.

På vei ut til lunsj møtte jeg på 5 politimenn, og ja it still freaks me out... Er vandt til han ene fyren med bart som lusker rundt med pistol hele skoledagen, men når det begynner å patruljere 5 stykk inne i bygget så blir man litt skremt. Nordmenn er ikke vandt til sånn tull!

I siste time så har jeg altså multimedia, og jeg begynte på en oppgave som jeg ikke ble ferdig med i går. Begynte på en outline i word, og hadde kommet ganske så langt når vi hører det bråker noe forferdelig ute. Det kom en storm, og plutselig ble hele skolen bokstavelig talt mørklagt, og folk fikk panikk. Strømmen kom aldri tilbake, og vi ble sittende i 45 minutter uten noen form for lys, og når endelig skolen var ferdig så kom "finværet" tilbake.

Satt ute på plassen der og snakket med AnnaLee og Ashley leeeenge, før vi begynte å lure på hvor det ble av den bussen. Den kom tilslutt, 7 minutter senere enn vanlig. Når vi kommer til vårt hus begynner jeg å reise meg, men Ms. Wanda stoppet ikke. Jeg og Jeff ropte og lurte på hva som skjedde, og hun sa hun glemte det, og skulle stoppe på vei tilbake. Tilbake foran huset (2-3 minutter senere), så glemte hun igjen å stoppe, og hun endte opp med å bremse midt i en oppoverbakke, og hele bussen fikk latterkrampe. Begynner å bli litt senil? I så fall er det ganske dumt når du såvidt har passert 50.

Etter skolen så gjorde jeg minimalt. Spiste en vaffel, drakk cola og gikk i kjelleren for å spille litt på spillet mitt. Josh var på besøk til Jeff, så ga fra meg konsollen til de etterhvert. Frem til middag så gjorde jeg lite. Bare snakket med folk på MSN, og tenkte over om jeg skulle gjøre matteleksene jeg kom på at jeg fikk tidligere på dagen.

Til middag serverte Laila ris og kylling, china style. Veldig godt, men ble alt for fort mett av en rar grunn. Etter middag spilte jeg litt mer X-Box, før jeg utpå kvelden gikk opp og tok frem matteleksene. Som sagt så fikk jeg gjøre en prøve om igjen. Hadde fasiten/min besvarelse med retting fra forrige uke, så jeg fylte bare ut det som stod der, pluss at jeg gjorde et par oppgaver jeg ikk fikk gjort forrige gang. Bør kunne få en 90% på den prøven nå.

Satte meg i sengen og la til album art (albumcovers) til alle sangene jeg har på iPhonen, og nå skal jeg legge meg... Prekæs!

4 kommentarer:

John Tore sa...

Hva spill er "ditt spill"? Altså hva heter det?

Anonym sa...

hei, Martin:) leser bloggen din nesten hver dag, artig å følge med på hvordan dagene dine er.
savner deg på jobb, prøvde å klone deg - men forsøket ble mislykket.(kom hjem, kom hjem, kom hjem;0))

Greta

Anonym sa...

Jeg kan gjøre leksene dine hvis du gjør mine. Blir snål av alle fagutrykkene vi går igjennom for tida og de timene som er lagt inn til egenarbeid strekker ikke til. Og i tillegg fikk vi en semesteroppgave vi må ta på FRITIDA (hvilken fritid spør nå jeg da), og den må vi bestå for i det hele tatt å få gå opp til eksamen. Jadajada! Bli vel kvit jul i år å :-)

Håpe de går likar me dæ i Algebra da,- hvess itj e de bære å bytt læksa me mæ. Sneiks! Klæm fra TEA

Anonym sa...

hei Martin i dag had vi elektronis prøve i engels jeg fikk 23 riktige av 38 så det er jeg fårnøjd med.Fint og hør koles du har det om dagan æ les sia de kvar dag men det e ikke hele tia æ får tia æ får tid til og skriv.I dag kl.17.00til.18.30 had vi fotballtrenin da æ skull sykell hjem hoppet skjea av så æ fåt sit på med faren til en i klassen min



klem og kos fra Emma.E.F.ja du veijt kem