torsdag 11. september 2008

Onsdag 10. september

Hoyoyoy!

Onsdager er generelt sett veldig lange dager her borte, og dagen i dag ble ingen unntak. Stod opp i det klokken ringte 06.30 og tok en rask dusj. Slet med å finne noe frokost jeg ville ha, så endte opp med en vaffel med sirup i dag og. En sådan med cinnamon inni. Ikke like godt som de vanlige uten noe inni, men helt greit.

Dagens store "what the hell"-øyeblikk kom i første time hos Mr. Levine. Har nevnt det før, men innimellom er de folka i klassen her forferdelige! Bråker og styrer i ett sett. I dag begynte de å kaste papirballer på hverandre, og dette uten at Mr. Levine merket det. Tilslutt fant han endelig ut hva som skjedde bak ryggen hans, og han ble sint. Eller han prøvde ihvertfall. Han truet nestemann med ISS. Under to sekunder senere endrer han tydeligvis mening og ber alle ta et papir eller to og knøvle dette sammen. Så teller han fra 3 og alle begynner å kaste på hverandre. Etter 1 minutt med intens papirball-kasting så sier han stopp, og ber alle sette seg ned igjen. Men igjen endrer han mening, og ber alle kaste på han... Da skjønte jeg ingenting for å si det sånn. Folk utnyttet det, og 32 papirballer ble sendt i ganske høy hastighet mot Mr. Levine. Nevnte jeg at denne fyren er minst 585 år? Folk sluttet for å kaste papirballer etter dette :P

I Web design gjorde jeg igjen nesten ingenting, før Mr. Satterfield sa at jeg kunne få begynne på project 3 om jeg ville, og da gjorde jeg nesten ferdig det og. Så karakteren min i faget, og jeg har ikke 100% :O Har 98,9% bare...

Fikk tilbake to innleveringer i Multimedia, og fikk fullscore på begge, eller nei. Fikk A+ på begge, men på den ene hadde jeg en feil animasjon på en powerpoint, så det ble 49/50 poeng. Likevel er det A+, så fornøyd med det. Report cards kommer ut i morgen, og jeg gruer meg. Står jo ikke i US History for øyeblikket.

Etter skolen dro jeg hjem og så litt på prøven vi har i US History i morgen. Kapittel 1 til 8. Åtte kapittel skal vi altså ha prøve på i morgen, og det må være minst 700 spørsmål på den prøven.. Gruer meg litt, men går sikkert greit.

Rundt halv sju dro vi til Fuddruckers og spiste hamburgere, før vi dro ned til kirken og hadde bible class. Ikke spesielt interessant, men det får så være. Jeg har ingen plan om å bli en aktiv kristen uansett, eller er jeg det nå? Siden jeg allerede har gått mer i kirken på en måned, enn hva jeg har gjort de siste 10 årene?

Kom hjem i ni-tiden, gikk rett på rommet og øvde til prøve. Nå skal jeg slappe av en liten time, før jeg legger meg.. Kommer med en fyldig rapport på report cardet mitt i morgen. Ikke gled dere!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oh well, U.S History blir vel enklere snart, det er ikke saa vanskelig egentlig.

Anonym sa...

Hallo lille venn.

Grattis med prøven i Multimedia da.. Kjempebra.
Lykke til med U.S. History prøven. Går nok bra det skal du se.
Hørtes jo gøy ut med papirballer da..!! Han hadde vel lyst til å være ung igjen han læreren sikkert, sjølv om han er 585 år....

Klemz fra mamma

Anonym sa...

Hei

Bare en melding til mamma.....
Du er for gammel til å skrive klemz

Big D

Anonym sa...

Ha ha ha....

Mye yngre enn deg jeg vet du...

Klemz til deg og :-)