tirsdag 9. september 2008

Mandag 8. september

Ællæ!


Mandagen kom brått på, og ble ikke bedre når Jeff kakket på døren klokken 06.14. Men ble plutselig lys våken, og spratt inn i dusjen. Spiste vaffler til frokost, og ventet på at bussen skulle komme.

Hadde en prøve i US History i dag, men det var par-prøve. Jobbet med en sær type som heter TJ, eller kaller seg for det ihvertfall. Jeg svarte på alle spørsmålene, siden han ikke hadde peiling. Gikk helt greit, men ingen toppkarakter. Dessuten er det bare fem i klassen min som står i US History akkurat for øyeblikket. Jeg er ikke en av dem, dessverre.

Mr. Satterfield var borte fra skolen idag, så vi fikk i oppgave å gjøre ferdig page 109-112 i boken vår. Jeg er på side 194 nå. 'nuff said. Resten av den 1 time og 45 minutter lange timen så gjorde jeg ingenting annet enn å surfe rundt. Gmail, NFL.com, ESPN.com, Facebook (med proxy...) og div. I tillegg fant Heather ut i dag at jeg bare hadde bodd her i en måned. Hun har i en måned nå trodd at jeg flyttet til USA som liten, og nettopp flyttet til Cartersville :p Tyder på at Engelsken min er ok?

I lunsjen satt jeg ute, og i dag var det like før det ble fight mellom en redneck og en meksikaner ute på plassen her, men en av de ble saved by the bell.. Like greit det egentlig. Hvem vinner en fight mellom en redneck og en meksikaner?

Fikk tilbake noe greier vi gjorde om "Auto Insurance" i PowerPoint i Multimedia Pres idag, og ikke for å skryte, men fikk 36/36 og 100%. Såååå jeg cruiser min vei igjennom det faget her. Nesten så det blir for kjedelig. :P

Etter skolen så slappet jeg av med PCen en stund før jeg ringte Mamma, Pappa og Tone tilslutt. Gikk fort en liten time til dette, men etterhvert ble det middag og idag serverte Laila spaghetti bolognese, og den sausen var steeeerk!

Gikk ned og spilte en kamp på MLB, før jeg, Jeff og Don dro ned til Blockbusters for å låne et par spill. De hadde ikke det jeg ville ha, og ikke det Jeff ville ha, så vi kjørte til GameStop. Der fant Jeff det han ville ha, mens mitt var visst billigere på Target. Vi dro så ned dit, og jeg endte opp med å kjøpe spillet istedenfor å låne det i to uker... $28 dollar, helt nytt. Ikke verst for et spill som kostet $50 når jeg kom for en måned siden.

Når vi kom hjem så spilte jeg en liten time, før jeg gjorde litt lekser. Nå sitter jeg her i sengen og sorterer musikk og synker iPhonen. I morgen vet jeg ikke hva som skjer. Snakkes!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hyggelig å få telefon fra deg i går. Skal sjekke mer på telefon til meg også når denne måneden er over. September er bare traaaavel :-)

Ha en fortsatt strålende dag. Vi jabbes Igjen! Stor klæm TEA