mandag 8. september 2008

Søndag 7. september

Det er søndagskveld i september, og det betyr en ting! NFL er igang, og akkurat nå ser jeg på Bears borte mot Colts. 15-6 er resultatet. Dog driter jeg nesten i NFL nå, etter at Tom Brady ble skadet i første omgang, i første kamp i dag. Patriots QBen er ute for sesongen melder NFL.com nå. Det er så sinnsykt typisk! Her er jeg endelig i USA, og har mulighet til å følge Patriots nøye. Så blir han skadet i første kamp. Bye bye Super Bowl.


Stod opp ganske tidlig i dag faktisk. Tok en dusj og spiste frokost. Ble en Pop-Tart, vaffel med sirup og en boks Cola. Ja, jeg vet det ikke er sunt, men det er sinnsykt godt! Etterpå kjørte vi ned til Church of Christ, og jeg ble med til youth gruppen. Sinnsykt kjedelig "lærer" i dag, men jeg slapp heldigvis å lese fra bibelen :P 

Han duden: "Martin, do you want to read?"
Meg: "Uhm, no.."
Han duden: "Hmm?"
Meg: "NO!"
*Alle ler, jeg og*
Han duden: "Ok, Avery you take Collosians blablaba".

Etter bible study, og worship dro vi for å spise lunsj, og endelig dro vil til KFC (Kentucky Fried Chicken), men jeg ble skuffet! Man skulle tro at de som spesialiserer seg på kylling har bedre kylling enn andre, men nei. Arby's & Hardee's har bedre kylling.

Deretter kjørte vi innom en klesbutikk med klær for alle. De kjøper inn nye klær som er tatt av markedet osv. Ikke brukt altså. Ikke en butikk jeg hadde gått inn i til vanlig, men kjøpte meg et par Nike-sko, og en t-skjorte til under $50. Skoene var $39, og t-skjorten $4.99 eller noe sånt. $39 for et par nye Nike-sko er grei pris det.

Kjørte hjem og da var Bob og Giff (Andrew) kommet. Vi satte oss ned for å spille Halo 3 som Bob hadde vært å hentet (aka. kjøpt) på GameStop, men så funket ikke spillet. Bob, Giff og Jeff kjørte ned og byttet mens jeg spilte MLB mens jeg ventet. Vi spilte X-Box frem til klokken var rundt 18, og da dro vi ned til kirken igjen. Ny worship, og etterpå måtte alle menne til den andre bygningen for å løfte pakker med laminat gulv (ca. 200 pakker) inn i et annet rom. Jeg kjente meg godt igjen med pakningen, og forklarte Jeff at dette var noe jeg gjorde i hele sommer, og da begynte han å le litt smått.

Kjørte etterhvert hjem igjen, og fikk servert panini av Laila mens vi satte oss ned for å se på Sunday Night Football. Og i løpet av dette innlegget så har resultatet på kampen endret seg. Nå er det 21-13 i fordel Bears.

I morgen er det tilbake til skolen, og jeg tror det blir en kjedelig dag. Tror faktisk vi har en prøve i US History, men han har ikke snakket noe om den, så tror ikke den er før Onsdag. Uansett, jeg begynner å bli trøtt og vurderer å legge meg nå. Snakkes!

P.S. Legger ved bilde av en koslig liten edderkopp jeg så utenfor her nettopp...



1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo lille venn.
Fine sko da.. På tide å skifte ut de gamle nå:-)

Ellers så liker jeg ikke de stygge "store" edderkoppene du tar bilde av. Huff huff....

Kos deg videre.

Klemz fra mamsen