søndag 7. september 2008

Lørdag 6. September

Å hoy!

Lørdag er en dag hvor jeg vanligvis slapper av mest mulig. Det var og planene for denne lørdagen. Sov/slappet av til halv tolv. Tok en dusj og gikk inn på stuen. Der ventet det frokost/lunsj på meg. Laila og Don hadde vært på yard sale og hadde samtidig kjørt innom en drive-thru og kjøpt lunsj. Det var en cheeseburger med bacon, uten noe salat 'n stuff! Akkurat som jeg elsker, og den var svingod! Det samme var fries'en som fulgte med og.

Satte meg ned å så på Discovery Channel, og ble sittende til 3pm. Da spørte Laila om jeg var klar til å dra. Klar til å dra hvor? Vi skulle visst på bursdag til noen i kirken. Ja. det er akkurat hva jeg vil bruke lørdagene min på! Forrige helg var det camping, og nå dette! Jeg vil slappe av! Vi kjørte til Target først, før vi stoppet på Dollar Tree, så kjøpte meg en sprite og pringles til *trommevirvel* 2 dollar.

Jeg kan nå si at jeg har drukket rosa drikke, spist rosa kake, rosa cup cakes og spist Pizza på rosa fat. Jeg bare elsker rosa! Eller? Hun som hadde bursdag ble 1 år.. Så ja, det var interessant.

Vel hjemme så slappet jeg bare av med PCen, og hørte på musikk. Rundt klokken 8 så gikk jeg og Jegg ut i oppkjørselen og kastet litt football. Sliter med å få den til å spinne skikkelig, men jeg er blitt bedre heldigvis. Er ganske artig, men denne luftfuktigheten dreper meg!

Når vi kom inn sa Laila at hun måtte til Wal-Mart, så da ble vi med. Handlet div mat, og dro hjem igjen. Igjen så impuls-shoppet jeg, og tok med meg to pakker med Tic Tac, og Ferrero Rocher. Hjemme igjen så spiste jeg en vaffel med masse sirup, og nå er jeg trøtt.

I morgen er det kirke igjen, så da blir søndagen brukt opp og. Er jeg ikke heldig som får to dager fri, og får slappet av i maks to timer i løpet av hele helgen? Men jeg har det helt topp da! Ikke misforstå :P

g'night y'all!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, det skal jeg nok klare å fikse ;)
Har du noe hjemmelengsel? Jeg har det og det suuuuger :(

Ole Karlsen sa...

Hah, virkelig billig der!