lørdag 6. september 2008

Posten skal frem...

God kveld folkz!

Det er fredag og endelig helg. Selv om jeg trodde det var torsdag i dag, så er det alltid god å ta helg etter en skoleuke. Stod opp tidlig som vanlig, og sovende tok jeg en dusj, og spiste en pop-tart til frokost. Dette er hva jeg møtte på vei bort til bussen:

Kom til Algebra I og fikk vite at leksene til i dag (som kunne leveres i går) ikke ble vurdert med karakter. Altså, jeg gjorde det ferdig for ingenting! Fikk så noen enkle oppgaver, og jeg tror jeg kan klare dette kapitlet om eksponenter, så lenge det ikke blir vanskeligere enn det er nå. Så i slutten av timen holdt Mr. Levine opp et brev vi var pliktig å ha med hjem til foreldre. Han leste det høyt, og alle fikk lættis (eller latterkrampe som vi normale folk kaller det). Det stod nemlig følgende;

  • Når ditt barn har fått en lærer som ikke møter kvalifikasjonene til en "highly qualified teacher", eller
  • Når ditt barn har blitt undervist av en lærer i 4 uker i strekk, uten at at læreren møter standaren til en "highly qualified teacher".
Det han selv står å sier er at han er en dårlig lærer, eller ihvertfall ikke god nok til å være "highly qualified", noe som stemmer ganske så bra. "Hilsen Mr. Nelson - Principal" - Hehe, likte det brevet. Nå har jeg to brev fra han å ramme inn. Lock-in, og dette.

I US History lo vi enda mer, og jeg får aldri nok av de fantastiske vitsene til Coach Allen. I tillegg liker jeg måten han snakker på for å beskrive en situasjon i 1824 fks. "So we basically had two groups. Just like the cheerleaders at our school. The basketball cheer team, and the football cheer team hate eachother. That's how the dudes back then were too. The Federalists and the Democratic-Republicans hated eachother". Skulle fått tatt noen opptak fra den timen der, for det kommer så mye bra gullkorn der.

I web page design ble vi møtt av en dude fra The Art Institute inne i Atlanta. Han kom for å snakke om *trommevirvel* The Art Institute. En artig type, som fikk frem budskapet sitt angående skolen. Web design, graphic design, photography, motion graphics med mer. En skole jeg absolutt kunne tenkt meg å gå på. Og tror du ikke han kom over til Ms. Newsome i neste time og? Så da fikk jeg sett presentasjonen en gang til.

Når jeg kom hjem så holdt jeg egentlig på å sovne, men klarte å holde meg våken og slappet av med pcen og snakket litt med folk over MSN. Til middag ble det ris med noe greier i, og pølsebiter. Ikke spesielt godt, men jeg overlevde.

Etterhvert dro Laila og Don til Generals-kampen (Laget til han rike duden i kirken) ettersom Don sitter i boksen å kommenterer. De tapte 56-7, noe som ikke var langt ifra det 54-3 som ble spådd av Don før de dro. Det som er litt artig er at det stod 24-7 rett før 2nd quarter var over. Generals hadde ballen 3 yards fra touchdownsonen til det andre laget, og det er under 3 meter. Burde vel ikke være problemer med å sette den? Joda... Generals fumbler (mister) ballen, og det andre laget løpet 94 yards og scorer touchdown. Dermed overkjørte de Generals i 2nd half. Se bildet under for å se hva jeg mener.

I morgen er det lørdag, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Blir vel en ny tur til Wal-Mart for å handle, samt at jeg skal se om jeg finner noen nye sko. De jeg har begynner å bli slitt.

Forrestgen. Hva er greia med den nye posten logoen? Er de fasinert av Pokemon eller noe sånt tull? Det er jo INGEN VERDENS TING som minner meg om Post eller Posten Norge når jeg ser den nye logoen. Norge største omprofilering er et mislykket prosjekt. Latterlig, og direkte flaut. Har sett flere sider (engelske selvfølgelig) nevne den nye logoen, og legge ved bilder av Pokemon baller og lignende. Igjen, det er flaut, og jeg mener dette 100% seriøst. Dette er et større overtramp, enn å fjerne det norske flagget fra brystet på fotballdrakten.

3 kommentarer:

Ole Karlsen sa...

Enig, posten har bajs på leggen.
Det høres ut som du har en kul lærer, god helg! :]

Anonym sa...

Du får sagt det du Martin...

Bra du har egne meninge, og ja dette koster.....

God helg.


Klemz fra mamma og Svein

Anonym sa...

Hei lillegutt

Kom akkurat hjem fra Blues in Hell kjempebra musikke, mye folk, helt topp, menn nå er det natta , jobb i morgen, vi snakkes

Big daddy