fredag 5. september 2008

I see London, I see Sam's Town...

Hola Amigos!

Da var september 4th, 2008 snart ferdig, og dette har vært en slitsom dag utrolig nok. Stod opp 06.30 som vanlig, og tok en dusj. Til frokost fant jeg ikke noe som jeg fikk lyst på, så jeg endte opp med Honey Combs...

Fikk vite gjennomsnittskarakteren vår i Algebra 1 i dag, og jeg er litt skuffet. Har en avg overall på 71% tror jeg det var. Jeg står, men det er såvidt. Må skjerpe meg fremover, og score noen høye prøver. Og om Mr. Levine forsetter å gi oss ekstraoppgaver verdt 25 poeng, så blir ikke det så vanskelig. Det som irriterer meg er det at en dude som sitter ved siden av meg fikk 100. Det i seg selv er ikke noe å grine over, men når denne fyren ikke gjør en dritt, sover i hele timen og innimellom får kopiere notatene til Smiley (som sitter foran), så er det irriterende at han får 100. Fikk heller ikke med meg under announcementsene at alle senior graduates skulle møte i auditoriet for å snakke om graduation. Så, da misset jeg det. Ikke så farlig tydeligvis.

US History var som vanlig... Artig, men kaldt.

Web Design er alt for lett, og jeg gikk igjennom nye 50 sider, pluss et ekstra prosjekt som vi skulle gjøre. Lett 100 i dette faget. Har også fått klarsignal til å jobbe med web design oppgavene i FBLA, så da blir det nesten som UB hjemme i Norge. Yay! Mangler bare BeFs (og Emil og Martin), så blir dette perfekt jo! :P

Laget en kort powerpoint i multimedia pres før jeg dro hjem. Satt å snakket med Ashley og AnnaLee mens vi ventet på bussen. Fikk se på katalogen AnneLee fikk i auditoriet. Cap & Gown, senior ring, graduation ring.. Masse artig greier! Dyrt, men sikkert verdt hver krone. Litt som å bestille russeklær i Norge :)

Kom hjem, formaterte PCen, før jeg ble med Laila en tur til Wal-Mart for å handle kattemat... Handlet meg en snickers king-size, og tic tac til en sum av $1.96. Når vi kom hjem så slappet jeg bare av, spiste middag og gikk til sengs. Nå er jeg trøtt og skal sove.

Sneiks!

Ingen kommentarer: