onsdag 24. september 2008

Tirsdag 23. september

"You are educated. Your certification is in your degree. You may think of it as the ticket to the good life. Let me ask you to think of an alternative. Think of it as your ticket to change the world."


Dagen i dag startet litt sent, 06.40 for å være nøyaktig. Stakk i dusjen, spiste hjemmebakt brød til frokost, men brunosten manglet... Gikk ut i kulden og tok bussen til skolen.

Hadde bare oppsummering og stuff i klassen til Mr. Levine, og er visst en test på fredag eller noe sånn. I dag var det, ikke så veldig overraskende, mye bråk i klassen. Helt inntil Mr. Nelson kom inn døren. Da ble det plutselig helt stille.. Rart det der? Så fikk Mr. Nelson øye på en i klassen som sov. Han vekket han og tok han med seg til kontoret.. ISS ble det nok på han ja! :P (ISS = In School Suspension. Du må sitte på et lite rom og gjøre oppgaver fra lærerene dine. Du får ikke friminutt osv.)

I advisement idag skulle vi velge våre representanter til Homecoming court, og jeg endte opp med å bli nominert. Dessverre vant jeg ikke en plass, men jeg aner fortsatt ikke helt hva jeg signet opp på, men ok...

US History timen gikk med til å skrive notater før vi fikk gå til biblioteket for å hente den siste infoen vi trenger for å gjøre ferdig prosjektet vi har begynt på. Min pakkispartner, Najeb, Najub something like that er maks idiot... Jeg satte meg rett ned og fortsatte der jeg sluttet i går, og han begynner å mase om å kjøpe sånn svær plakat greie. Jeg sier jeg gir faen, og han kjøper det. Så begynner han å ta boken min for å lese.. Da ble jeg irritert, fant han en annen bok og ba han finne et kart. Han begynte å lete etter atlasbøker.. Vi hopper frem til slutten av timen, og han ber meg ta vare på den svære plakattingen han kjøpe.. Ikke aktuelt! Jeg trenger ikke den før på torsdag, når vi skal levere...

Web design var kjedelig. Vi fikk ingen ny oppgave, så jeg slappet bare av med å lese blogger, VG Nett og diverse. Samme gjelder forøvrig multimedia, hvor jeg ventet på en test jeg skulle ta, men som aldri kom.

Når jeg kom hjem så gjorde jeg ingenting egentlig.. Slappet av, snaket med Jeff og spiste Pop-tart. Til middag ble det noe pastagreier, som ikke smakte så godt. Snakket med Ingrid og flere på MSN, og bare slappet av egentlig..

I morgen skal jeg ta min første graduation test, og den bør jeg klare om jeg vil graduate med diploma. Får tatt den til våren igjen, men vil jo helst være ferdig med den nå, siden jeg må ta 4 til våren. Writing test er den jeg skal ta. Man skal skrive et essay på rundt 1 side, etter et tema valgt av skolen. Gruer meg litt, men håper det går greit.

Nå er det snart bare begynne å tenke fremover mot Mai, og graduation...

1 kommentar:

Anonym sa...

LYKKE TIL MED TESTEN DA, LILLE VENN.

Dette klarer du:-)

Ha en fin dag!

NB! Brunosten kjem......


Klemz fra mamma