tirsdag 23. september 2008

Mandag 22. september

Hoy!

Mandagen nærmer seg slutten, og man er tilbake til ukerutinene igjen.. Kjedelig, men sånn er det bare. Stod opp først i dag, rundt klokken 06.30, og tok da en dusj. Spiste frokost, før vi tok bussen til skolen. Var iskaldt i dag tidlig.

I mattetimen idag måtte jeg opp på tavla og lære de andre hvordan man "simplify radicals". Tror jeg klarte det fint, men han endret litt på det jeg sa, siden han hadde visst en annen måte å gjøre det på. Da ble ikke svarene like, men what the hell.. Så lenge jeg kjører igjennom med A så er jeg fornøyd. Fikk også følge kommentar av noen i klassen i dag: "Ehm, do you tutor people?".. Nei, det gjør jeg ikke.. Så flink er jeg ikke :P

I US History begynte vi på et prosjekt, og det er latterlig opplegg du.. Jeg havnet på gruppe med en pakistaner kalt Najeb eller noe sånt gresk. Han skjønner jeg ikke hva sier, og er generelt veldig dum. Dessuten fikk vi bare 20 minutter på biblioteket til å gjøre research i dag.. Huff, hvorfor har de det så travelt hele tiden her?

I web design slappet jeg av, og kopierte prosjekt 6 av Brian når han var ferdig. Orket rett og slett ikke gjøre det. Leste blogger, og norske nyheter.

Hos Ms. Newsome gjorde jeg ferdig kalenderen min, og fikk 103% på den. Kjempefornøyd! Etterpå surfet jeg enda mer på nettet, før jeg gikk til Mr. Silver for å gi han transcriptet mitt. Men han ville ha det norske karakterarket også. Ikke at jeg helt aner hvorfor, men la gå. Han får det i morgen...

Etter skolen har jeg bare slappet av egentlig.. Gjort litt lekser, snakket med folk på MSN, spist middag og kastet sånn liten ball med Jeff inne på stuen. En helt vanlig dag med andre ord. I morgen må jeg prøve å få klippet håret. Begynner å bli langt nok nå.

God natt!

Btw, etter skolen var det forresten 30 grader ute..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo.

Kanskje du skal bli lærer du, Martin?? Kunne dt vært noe.....

30 grader du liksom.... Er ikke det her nei:-(

Kos deg videre lille venn.


Mamsen

Anonym sa...

Hellu :-)

Kanskje vi skal starte privatskole sammen? Du tar deg av mattegreiene og web-design så tar jeg øvrig kunst og design + noen andre realfag. Og gymmen skipper vi :-)

Nå skal jeg pakke. Fyker til Tigerstaden i morgen. Tuddelu! TEA