mandag 22. september 2008

Søndag 21. september

Da var nok en helg snart over, og i morgen er det tilbake til hverdagen igjen...

Stod opp i ni-tiden, og rakk å ta en dusj og hive i meg to pizzabiter fra i går, før vi kjørte ned til kirken.. Etter en time bible study, og en time med worship, så dro vi til lunsj. Mammy hadde bursdag i går, så hun fikk velge restaurant, og da ble det IHOP.

IHOP er ikke så veldig typisk andre amerikanske restauranet, men veldig koslig, og de har helt sinnsykt god mat! Jeg spiste to scrambled eggs, og to pannekaker med sirup.. Himmelsk godt! Vi kjørte hjem, og da satt jeg foran pcen i et par timer og hadde møte med resten av PCMNorge folka for å klarlegge hva som skjer fremover med siden.

Rundt seks, så kjørte vi tilbake til kirken for evening worship i en time. Jeg ser ikke poenget i det, men who cares? Når vi kom hjem igjen, så gjorde jeg noen lekser jeg hadde til i morgen, samt spiste left overs.. Jeg hater left overs, men mat er mat, så da får jeg bare hive det i meg.

Snakket med folk på MSN, før jeg nå er i ferd med å sovne... I morgen skal jeg inn til Mr. Silver og gi han de siste karakterene mine... Håper jeg ender opp med nok credits så jeg slipper å ta for mange fag neste semester. God natt!

Ingen kommentarer: